Voor het eerst zandhappen met Nikita

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Voor het eerst zandhappen met Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 00:53

Jaja vandaag is het gebeurd, voor het eerst der naast gelegen bij spikkel Lachen Losstappen ging nog wel goed, maar na het aandraven en het passeren van een ander paard schoot ze er vandoor met een paar bokken. Bleef toen nog lekker zit, maar even in de andere (zware) bak rijden want in de andere bak was het best druk en ook met van ponyruitertjes en daar wil je die ellende niet tussen hebben..

Daar weer aangedraaft en toen begon het feest, twee hele hoge bokken (wel recht zeg maar) viel voorover en probeerde me nog om der hals beet te pakken maar dat ging niet meer gleed zo van der hals op de grond (wel teugels beet gehouden) Viel zacht in het zware zand, geen pijn gedaan... Was toen wel erg boos op der, heb der direct een flinke tik met mijn hand gegeven... weet niet of dit goed was, maar ja.. was ook echt boos op der...

Toen der weer op stukje stappen en weer aandraven, trok ze weer een sprintje, nu zonder bokkken... der maar afgegaan en aan de longeerlijn aan het werk gezet...

Ze trok ook daar een paar flinke sprintjes met een enorme bok erbij (hals der op, staart hoog dragen, met die hals zag ze er net als een hengst uit joh :kwijl: ) Ze maakte zich zo druk dat ze met 10 minuten helemaal nat was van het zweet... Daarna ging het beter en kwam ze wat meer tot rust en liet ze der hals ook weer lekker zakken... Nog een kwartier doorgelongeerd ofzo en toen was het wel klaar... Ze weet in ieder geval dat ze niet onder het werk uitkomt als ze me eraf bokt Haha!

Denk dat het hengstigheid in combinatie met het weer is geweest, morgen zal het vast beter gaan.... (het was ook al zo warm vanmiddag, onder de deken stonden veel paarden bij ons al een beetje te zweten..)

Wordt dus taart zaterdag Knipoog

nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 09:41

Wordt zaterdag dus 2 keer taart.Denk dat je beter een ander dag kan doen. Ik heb voor zaterdag al taart besteld.

Zoals jullie misschien begrijpen ben ik afgelopen Zaterdag van mijn paard gevallen.

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 09:59

Haha.. ojeee. Nou gelukkig maar dat jullie zo n zachte bak hebben dan he! Zo wordt erafvallen nog leuk, taart in plaats van auw!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:42

MarkKH schreef:
Nog een kwartier doorgelongeerd ofzo en toen was het wel klaar... Ze weet in ieder geval dat ze niet onder het werk uitkomt als ze me eraf bokt

jeetje da's balen, eraf vallen en dan nog taart moeten tracteren /eten ook Haha! je hebt je gelukkig geen pijn gedaan!
na het longeren had je er best nog even op kunnen stappen had je nog even lekker kunnen rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:06

*LOL* Gelukkig, jullie lachen allebei nog *LOL* Welkom tot de orde van de zandhappers Nitouche en Mark!

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:14

Ik hab je al een PB gestuurd met daarin mijn adres enzo, woon vlak bij je zodat je ook een stukkie taart bij mij kan afgeven!!! Vingers aflikken Haha!
En eens moet de eerste keer zijn natuurlijk, daar wordt je hard van zegt mijn vader altijd! (en bedankt pa)

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:22

oei, dat is minder!! uhm over die mep opzich vind ik dat wel kunnen, ik werd ook kei boos toen mijn oude verzorgpaard rare capriolen maakte...Knipoog

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:29

Sannie1980 schreef:
Ik hab je al een PB gestuurd met daarin mijn adres enzo, woon vlak bij je zodat je ook een stukkie taart bij mij kan afgeven!!! Vingers aflikken Haha!
)
*LOL* Jaaa, ik ook in de buurt Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:14

ja is altijd schrikken he als je er afvalt ik hoop dat je er niks aan over houdt dat je bang blijft ofzo.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:17

is het de eerste keer dat je van je paardje bent gevallen???
wel goed dat je de eerste bokken kon uitzitten, morgen er gewoon weer op Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:44

hahah die mark, zandhappen !!!!
als ik dichtbij had geweoon had ik ook van je taart mee willen genieten hahaha. Gelukkig dat je niets hebt na de val!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:03

MarkKH schreef:
Was toen wel erg boos op der, heb der direct een flinke tik met mijn hand gegeven... weet niet of dit goed was, maar ja.. was ook echt boos op der...


Als die klap al terecht was, was je er in ieder geval te laat mee.

Geef 'r maar een flink stuk worteltaart om het goed te maken Cool en reageer je frustraties in het vervolg niet af op je paard.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:00

ik ben het niet met je eens dat die klap te laat kwam, dat dier weet op dat moment dat je er net naast ligt echt wel dat ze fout was. Tis pas verkeerd als je haar daarna zonder eten oid op stal zet bijvoorbeeld Knipoog

Mark, eens moet de eerste keer zijn!! Gelukkig heb je je geen pijn gedaan. Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 15:43

Vind je 't heel erg als ik stiekem moet grinniken? *LOL*

Wel goed van je dat je haar laat weten dat ze niet met je mag sollen OK dan!