Knietje van Rietje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Knietje van Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 11:02

Gisteren heerlijk gereden in mijn nieuwe outfit..... lekker het bos in en de herfstblaadjes kleurden mooi onder het zonlicht... Haha! , kortom met een gelukkig gevoel kwam ik weer terug op de boerderij.

Uiteraard een lekker pannetje slobber voor Rio klaar gezet en terwijl hij lekker stond te smikkelen, wilde ik zijn bandages afrollen. Ik zag op mijn knieeen al fluitend en opeens komt er van om de hoek een kind je op klompjes aan rennen.... Rio begint te steigeren en BAMMMMM zijn voorbeen tegen mij voorhoofd... een klap! Nou ik viel achterover en Ziek zag even sterretjes.... Even dacht ik dat ik tegen de vlakte ging....

5 Minuten later begon het te tintelen op mijn voor hoofd en ja hoor een ei op mijn kop Zij zijn groot en ik is klein! ! De boerin kwam gelijk met een natte doek en gelukkig werd het wel weer wat minder.... Toen ik thuis kwam heb ik maar een zakje diepvrieskroketten op mijn hoofd gehouden, want ik had geen ijsblokjes meer in de vriezer Haha!

Vanmorgen werd ik wakker en ja hoor Blauw oog ! Flink wat camouflage erop en toch maar naar het werk.... ik moet zeggen dat de hoofdpijn niet echt weg wil gaan dus ik hoop niet dat mijn hersentjes geklust zijn. Wow!

Nou dat was mijn avontuur van een doordeweekse woensdag......

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:37

Dat is balen.
Ik weet hoe pijnlijk het is, heb nog steeds een bult op mijn kop zitten van een rare actie. sterkte.
Als je hoofdpijn houdt kun je beter thuis rusten. Mogelijk heb je een hersenschudding

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:54

oh jeetje...wat een gwonden allemaal hier op bokt!


Veel beterschap hoor en wel een beetje rustig aan doen hoor!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:55

Ik zou ff langs de dokter gaan Knipoog Het zou namelijk best kunnen dat je een hersenschudding hebt Knipoog

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:54

Ow wat vervelend zeg

veel beterschap en misschien is het idd verstandig om naar de dokter te gaan

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:17

oeis dat is even schrikken zeg..Zowel voor je paard als voor jou..
En idd ff langs de dokter want als je een hersenschudding hebt en je blijft er mee door lopen kan je er chronische hoofdpijn van krijgen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:18

Dat is minder! Veel sterkte! OK dan!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:17

Och jee jij hebt ook van die avonturen jemig!
rust je goed uit?misschien heb je wel een hersenschudding ik ken Rio een beetje Lachen en ik kan me zo voorstellen dat je behoorlijke sterrenhemels hebt gezien...

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 21:41

oiw ja dat doet zeker pijn! vooral omdat die paarden niet weten wat voor kracht ze bezitten Knipoog