Zadel passen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Zadel passen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 15:54

Eindelijk was het zover! Vandaag kwam de zadelpasservice langs. Ik had met mijn vriend de afspraak dat zodra Tiara zich goed ging gedragen en de kans op langs hekken vliegen en vallen op de grond voorbij zou zijn ik een nieuw zadel mocht uitzoeken.

Tja dat is even moeilijk... ik had mijn oog (of beter gezegd kont) op de Passier Grand Gilbert laten vallen. Oei wat een lekker zadel. Voor de zekerheid ook nog de Anky Prestige mee laten nemen. Kreeg als eerst een compliment over de rug van mijn paardje Haha! Ze heeft een zogeheette "makkelijke rug" en ja hoor een standaard Anky Prestige lag of hij voorhaar gemaakt was. Ik rijden. Hmmm, lekkerder dan mijn zadel. Maar toen de Passier erop, veel lekkerder dan de Anky. Hij was nog niet overtuigd en vond dat ik de KN eens moest proberen. Als ik mijn paardje nou eens op stal zou zetten lekker een plukje hooi zou geven zou hij even op en neer rijden naar de winkel om de KN te halen. Nou prima ik wacht wel Lachen Dus na iets meer dan een half uur had ik de stal gemest paard nog een keer gepoetst en zat lekker aan de warme chocomelk stond John (pasman) weer op het erf. Dus ik op de KN Symphonie. Hmm, lekker, misschien wel lekkerder dan de passier.... En als laatste zadel de KN Tango. Tja ik zat er op en hij begon al een beetje te lachen. Dit is m he? Ik rijden. Ja hoor! Dit is m!

Hij wilde hier nog een beetje erbij, daar ook nog tja, want hij moet wel perfect liggen hoor! (Hihi, zoveel negatiefs gehoord van de passervice uit Bilthoven ook veel goeds gelukkig) en ik mag hem zaterdag ophalen!!! JOEPIE!

Ik kan niet wachten tot het zaterdag is. Ik heb dan les dus zal mijn instructrice wel bewapenen met mijn digi!! Meteen weer rijfoto's erbij!

Masja.

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:58

Leuk hoor, ben beniewd naar de foto's van je nieuwe zadel! Klinkt in ieder geval als een zadel wat super zit!
Wel makkelijk dat Tiara zo'n makkelijke rug heeft!

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:19

hhahahahaha tuurlijk maak ik foto's geen probleem. Haha! gaaf zeg hetzelfde zadel als Mayo Haha!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 16:24

Merilyn schreef:
hhahahahaha tuurlijk maak ik foto's geen probleem. Haha! gaaf zeg hetzelfde zadel als Mayo Haha!


Hihi, dank je wel Lachen Ja zelfde zadel als dat Mayo heeft alleen dan de 17,5 inch versie, want ik heb niet zo'n mooi mini kontje als dat zij heeft Lachen

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:29

Wauw, wat gaaf! Dat wil ik ook!!! Knipoog

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:57

die john smeert je ook van alles aan he... grapje. vond het alleen grappig om te lezen aangezien het een goede vriend van mij is. maar leuk dat je geslaagd bent voor een mooi nieuw zadel.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:13

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en wat fijn dat die man je ook nog andere zadels is gaan halen OK dan!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:17

ben heel benieuwd naar foto's!
wat fijn dat je zo goed geslaagd bent! Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:42

Gefeliciteerd !
Wat een luxe zeg, dat je zomaar de keuze hebt uit een reeks zadels die allemaal passen.
Veel rijplezier !!!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 19:11

Ja ik ben echt blij dat ik zo´n makkelijk paardenrugjes-paardje heb. Echt super dat hij helemaal van Culemborg naar Nieuwegein en weer terug is gegaan om nog 2 zadels te halen. Waarvan ik er dus ook voor 1 ben gevallen. John is een erg aardige man!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:15

Nou joh, gefeliciteerd, wat een verschil he het ene zadel of het andere.
Ben benieuwd naar de foto's!!

kimmegie

Berichten: 707
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:17

leuk joh Masja,

gefeliciteerd. KN zadels zitten echt als een huis.
ik ben benieuwd

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:29

Hahahaha! Ik had niet verwacht dat je de KN Tango zou nemen, dacht eerder de Grand Gilbert *LOL* Weet ik iig wel hoe het zit als ik Tiara kom uittesten Haha! Ik heb idd een 17 inch.

En ik zei het toch dat John super is Tong uitsteken

Veel plezier ermee! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mayo op 06-11-03 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:29

Leuk foto´s!!!! doen!ik zal dinsdag meteen weer achter mijn pc kruipen Lachen

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 19:39

Jolynn schreef:
Nou joh, gefeliciteerd, wat een verschil he het ene zadel of het andere.
Ben benieuwd naar de foto's!!


Nou dat is heel zeker. Het ene zadel is heel vrij het andere heel opgesloten. Echt heel moeilijk hoor. Ik had een zadel van zadelmarkt. Een prima zadeltje niets mis mee, maar ik wilde een iets meer gesloten zit. Nou en dat heb ik zeer zeker gevonden! Pfoe wat een zadel. Ik zal morgen met lichte tegenzin in mijn oude zadel nog 1 keer rijden denk ik.

Ik hou hem er wel bij voor naar het strand, of bos oid, maar denk dat ik voor de rest altijd de KN erop zal leggen.