Gereden met Gips

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Gereden met Gips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 16:38

Haai

Eindelijk ben ik er toch op gekomen(op me paardje natuurlijk) Moest wel rechts opstappen. Melissa was ook helemaal blij. Het is wel vreemd om met gips te rijden eigenlijk mocht me moeder het niet weten dan zou ze me wat aan doen maar ik heb het toch vertelt toen ze ff in een goede bui was, maar ze was egenlijk helemaal niet boos.(GELUKKIG) Zondag ben ik er dus op geweest en vandaag heb ik der weer lekker gepoetst, Zaterdag ga ik weer rijden. Heeft iemand anders nog tips(ben nu wel een beetje stijf Bloos )

Groetjes Amanda


Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 18:39

dan val ik eraf maar er loopt ook iemand naast voor de zekerheid. Maar ik heb nu 3 maanden niet gereden en niks kunnen doen. En melissa had zoiest van mooi ik mag weer werken. (bij het meisje bij wie ze nu rijd rij alleen buitenstappen)


Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 17:08

Ik stap ook alleen maar

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 14:40

Ik mag me voet wel belasten gelukkig, Anders had ik ook niet op me paardje gekomen en me paard die vind alles best. Ze heeft tot nu toe nog geen probleem met het gips. Ik kijk ook echt wel uit

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 17:20

Ik had eerst ooik voorgenomen er niet op te gaan maar toen werd de verleidng toch echt te groot ik ben er op gestapt en heb geprobeerd me voet niet te belasten, Mijn tenen zullen na enige belasting niet gelijk weer breken er zitten namelijk schroeven in, en het was al heel goed geheelt maar voor de zekerheid moest ik tog nog 5 weken met gips dat ik eraf kan halen lopen zodat ik mijn voet weer soepel krijg. Ik mocht er voorzichtig wat me gaan doen dus daar maar ik behoorlijk gebruik van


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Fly_high, Mark0919, pillow, pluklief, Rinkex, su72 en 41 bezoekers