700 kilo op mijn arme voetje.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

700 kilo op mijn arme voetje.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 22:55

Gisteren was het zo onstuimig weer..... iedereen heeft er wel last van gehad.

Ik dacht ik ga maar in de buitenbak rijden want binnen waren wedstrijden bezig.... terwijl ik naar de achterbak loop was ie er al 5 keer vandoor gegaan en de 6e keer sprong hij naar voren boven op mijn voet en zette zich nog lekker ff af........
Dat doet PIJN... en ik kon gisteren dus niet eens meer lopen en vandaag liep ik heel pijnlijk.
Ik hoop dat er niets gebroken is.....

Leuk hoor...... zo'n groot paard... je kan volgens mij beter een shetje op je tenen hebben dan zo'n bakbeest......

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:03

Ja dat doet ontzettend zeer!
Als ik jou was zou ik even rustig aan doen en als je morgen nog last hebt toch maar even een ftootje laten maken!
Je weet maar nooit!
Sterkte ermee!
Groetjes Lundi

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:50

Ik heb ook nog een grote blauwe plek op mijn voet en een blauwe teennagel.....

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:54

Afgelopen vrijdag heeft PAblo de voetentoets afgelegd. Poeh, een teen gekneusd, paar tenen met mooien kleuren. Loop nu niet echt lekker, maar gelukkig geen last met paardrijden en kan gewoon mijn laarsen aan.

Maar, als jij zoveel last hebt, toch maar de huisarts opzoeken en een fototje laten maken. Sterkte

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:01

Auw! Dat is erg pijnlijk! Ik heb al vaak zat een paardje van 350 kg op mijn tenen, maar 700 kilo.... poehpoeh.... Sterkte ermee! Ach gut

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:57

Auw Auw

dat doet echt pijn mijn tinker weegt ook iets van 600 kilo en die staat ook regelmatig op mijn kleine teentjes en gaat dan ook rustig ff lekker zijn hele gewicht erin planten ( dat ik ze nog nooit gebroken heb is mijn een raadsel Lachen )

strekte ermee