beul weer toegeslagen,welke straf verdient hij?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

beul weer toegeslagen,welke straf verdient hij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 21:18

Ik vanochtend de krant aan het lezen,prijkt er op de voorpagina van de telegraaf een foto van een Tinker, die dus door een dierenbeul met een mes in zijn genitalien is gestoken, en nu dus verlamd is.
Bah, hoe kunnen mensen zo laf zijn?

Vorig jaar hebben beulen aan het eind van de straat waar ik woon een shetlander gestoken met een mes, en in mijn woonplaats zijn er een stuk of 4 paarden met messteken mishandeld. (ik woon in Twente in het gebied van die beul)

Ik krijg gewoon de rillingen als ik eraan denk dat hij mijn paarden zou pakken, of mijn verzorgpony die dag en nacht buiten naast een weg staat.

Wat vinden jullie daar nou van? Dit is toch niet meer normaal in deze tijd?
En wat voor straf zouden jullie hem geven?

Ik zou hem 5 minuten in een kamer opsluiten met alle eigenaren van de paardenslachtoffer erbij......

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:23

wat ik al in dat bewuste topic zei:

Opsluiten en op water en (oud)brood zetten zonder kans op vrijlating.

Dit soort eikels horen niet op de aardbodem thuis.

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:33

Oh nee, niet alweer Huilen

Ik vind dit zo erg Verdrietig Tsss dat mensen dit kunnen Stoom uit je oren

een lekker pijnlijk langzame dood voor die eikel zou ik zeggen Stoom uit je oren

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:36

DE DOODSTRAF!!!
Ik heb hier gewoon geen woorden voor en maak me hier ontzettend kwaad over!!!
Lundi

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:45

Als je de tinker uit Hoogezand bedoelt, die heeft het helaas niet overleefd.... Boos! Huilen echt verschrikkelijk.
Ik kan me er ook ontzettend kwaad om maken en vind het echt afschuwelijk.
Welke *&%@*# doet er nu zoiets, en, als paardeneigenaar, hoe voorkom je dit?

Ik weet natuurlijk niet of de paarden die het is overkomen, op een "afgelegen" locatie stonden, maar ik moet er niet aan denken dat het mijn paard gebeurt.
Het maakt me dus vooral erg boos en ook een beetje angstig, en ik vind het echt afschuwelijk.
Als ze ooit de dader(s) vinden, ben ik heel benieuwd wat voor straf die zou krijgen. Ik ben alleen bang dat het ons zal tegenvallen... maar ik hoop dat hij/zij keihard aangepakt wordt Boos! !!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:00

hem eerst en vooral met zijn armen en benen gestrekt vastbinden, zodat hij bij de pijn niet kan bewegen om het te verzachten.
Dan eerst voor de lol een beetje snijwonden met een mesje, zo in zijn gezicht en op zijn armen en benen.
Daarna levend villen.
zout opstrooien
En dan nog altijd onverdooft castreren.
Daarna een steek in de maag, en dan langzaam laten doodbloeden.

ofwel deze: Vastbinden, toetakelen in het gezicht en hem een ferme slag om zijn hoofd of iets dergelijks geven. Zodat hij niet dood is, maar zijn hersensteltsel wel beschadigt is en hij gedoemt is om de rest van zijn leven in een rolstoel door te brengen terwijl hij een pamper aanheeft en door sonde voedsel moet krijgen en het verstand van een 5-jarige kleuter heeft.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:02

* vierendelen
* met een nat stukje leer om z'n nek in de brandende zon zetten
* met een gietijzeren helm op een paar dagen onder een druppelende kraan zetten

En de straffen van xKatleentjex vind ik ook erg goed...

desillies
Berichten: 6778
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Castelnaud la Cgapelle ( FR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:13

xKatleentjex schreef:
hem eerst en vooral met zijn armen en benen gestrekt vastbinden, zodat hij bij de pijn niet kan bewegen om het te verzachten.
Dan eerst voor de lol een beetje snijwonden met een mesje, zo in zijn gezicht en op zijn armen en benen.
Daarna levend villen.
zout opstrooien
En dan nog altijd onverdooft castreren.
Daarna een steek in de maag, en dan langzaam laten doodbloeden.

ofwel deze: Vastbinden, toetakelen in het gezicht en hem een ferme slag om zijn hoofd of iets dergelijks geven. Zodat hij niet dood is, maar zijn hersensteltsel wel beschadigt is en hij gedoemt is om de rest van zijn leven in een rolstoel door te brengen terwijl hij een pamper aanheeft en door sonde voedsel moet krijgen en het verstand van een 5-jarige kleuter heeft.



JAJAJAJA HELEMAAL MEE EENS!!!!
MET HET BOVENSTE DAN......
ONDERSTE KOST DE SAMENLEVING WEER GELD Boos!
Laatst bijgewerkt door desillies op 05-11-03 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:20

Ook helemaal mee eens!

En vierendelen lijkt me ook we wat, worden de paarden direct ook zijn dood, en niet alleen indirect Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:31

Levenslang in de gevangenis zonder kans op vervroegde vrijlating.
De rest van de straffen die hier staan vind ik afschuwelijk, je bent dan geen haar beter dan hij is
Verbaas me er altijd over wat mensen kunnen verzinnen, als het om wreedheid gaat blijkt onze fantasie geen grenzen te hebben Scheve mond

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:36

Ik neem ook genoegen met levenslange opsluiting, het feit dat hij/zij zulke praktijken nooit meer kan doen, is voor mij voldoende Scheve mond

Alhoewel, als mijn eigen paard het slachtoffer wordt, sta ik niet voor mijzelf in...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:28

Ik kan de reacties van de mensen hierboven wel begrijpen. Er wordt dan wel gezegd dat je geen haar beter bent, misschien is dat ook wel zo. Maar ik heb er ook zeker de neiging naar.

Verder vind ik dat ze kunnen beginnen met castratie, en dan ook wel het hele zaakje! (bij zowel mannen als vrouwen, maar op een of andere manier denk ik aan een man Verward ).
Dit mag van mij trouwens ook bij verkrachters gebeuren. Het enige nadeel is dan als iemand onschuldig blijkt te zijn Scheve mond

Ook moet er voor gezorgd worden dat hij/zij dit nooit meer kan doen. En dat dit uberhaupt nooit meer kan gebeuren. Maar helaas is dat niet zo gemakkelijk.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:34

Misschien wel geen haar beter
maar wel een begrijpelijke reactie

misschien dat we een paar hersencellen meer hebben
wat dacht je van oog om oog tand om tand
hetzelfde dus wat hij bij die paarden heeft gedaan

Voor mij is ook levenslang genoeg hoor.

Maar als ze deze pakken krijgt die misschien een jaartje of 8 a 12
en vanwege zijn "complex" een behandeling eerst in een gesloten inrichting en daarna op proef in een open inrichting (kan je alvast weer wat de maatschappij in)

En wegens goed gedrag en geen gevaar voor de samenleving en aftrek van de staat (1/3) komt ie na 5 jaar al weer vrij

Dussuh wie bestelt er even een truck of zo tegen die tijd

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:48

organisator... geen truck nodig... ik rijd wel over hem/haar heen met de scooter... Schijnheilig Haha!

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:50

even heen en weer he

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:50

en inderdaad we zijn ook slecht
maar liever op deze manier als op de zijne

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:56

organisator schreef:
even heen en weer he

3x zelfs... Haha!

Maar om weer on topic te komen: ik denk dat het ook niet zou misstaan om een overheerlijk broodje rattengif te geven, of anti vries te laten drinken... Haha!

Diplodocus

Berichten: 160
Geregistreerd: 24-10-03
Woonplaats: borssele

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:00

Hij verdient levenslang die vuile kl**tzak. En dan moeten ze precies hetzelfde bij hem doen. Of heeeeel langzaam castreren met een bot theelepeltje. Zodat hij de pijn voelt wat hij dat beestje heeft aangedaan Boos! . Sorry misschien ben ik dan ook wel heel sadistisch,maar diegene verdient het gewoon. Ik snap hoe dan ook niet dat mensen nou ja (beesten) een dier dit aan kunnen doen. Bah! Wat zijn er toch een zieke mensen op deze wereld.

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:42

Ik vind niet dat je even slecht bent als de persoon die een dier toegetakeld heeft en jij doet iets soortgelijks met hem (of haar misschien) zo'm eikel neemt een in princiepe weerloos dier tergrazen, een paard weet niet wat een mes is en wat een mes kan, een paard heeft een volledig vertrouwen in de mens (als het goed is) en zal ook niet terugschrikken van 1 of andere mafkees die van plan is een dier toe te takelen...

Als je iets soortgelijks bij zo'n figuur terug zou doen... Hij is niet compleet weerloos! Hij heeft een fout gemaakt door zo'n dier toe te takelen! Een weerloos dier!!! Mag leien dat hij op zijn minst een schop heeft gehad!

ennuh smithsgirl, wat heeft het voor effect om iemand in de zon te zetten met een nat leren bandje om? ik zie het nu van het natte leren bandje niet...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 08:41

lunatje: een nat leren bandje in de zon, dat gaat opdrogen....
als het op gaat drogen, dan gaat het strakker en strakker zitten... Knipoog

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:51

Ik zou hem opsluiten in een heel klein hokje die van top tot teen bekleed is met foto's van wat ie die paarden heeft aangedaan!
Echt overal om hem heen die arme dieren,net zolang tot ie er gek van wordt!! (Ehm..als die Gek tenminste nog gekker KAN worden!)

Boos!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:44

leuke oplossingen allemaal.

Maar ja we leven hier in nederland.

Als je iemand koelbloedig een paar kogels door het lijf jaagt krijg je 18 jaar en sta je met 10 jaar weer buiten.

Gister was er nog een vrouwtje die haar kind had omgebracht dmv voodoo.
Kreeg 1,5 jaar, maar dat had ze al gezeten dus dezelfde middag stond ze nog buiten!

Ik wil wedden dat ze deze persoon niet eens te pakken krijgen.
Als dat wel zo is krijgt ie een taak straf van 18 uur, met aftrek van voorarrest wordt dat 10 uur.
En heeft deze persoon een psyschische afwijking, moet natuurlijk eerst worden geconstateerd dmv 3 weken intensiefe therapie, dan krijgt ie alle psyschische hulp die er nodig is.

Want ja stel je voor.......

En de eigenaren van het paard....? Die kunnen alleen maar met tranen in de ogen het fotoboek door bladeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:46

Hetzelfde terug doen

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:42

Niks is mij sadistisch genoeg als je dit bij een weerloos beest aandoet!
Alles precies hetzelfde bij hem terugdoen zoniet nog pijnlijker.
Vuile vieze smeerlappen zijn het!!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:12

Nou, mensen, leven we nog in de Middeleeuwen ofzo? Iedereen reageert hier wel erg primitief.
Zo'n persoon is ziek in zijn hoofd, opsluiten die handel! En nooit meer vrij, daar ben ik het mee eens.
Maar om nou meteen hetzelfde te gaan terugdoen... Klinkt wel erg rechts moet ik zeggen.
Is net zoals hier in België met (de jullie wschlk zeer bekende) Dutroux. Plots wou iedereen de doodstraf weer invoeren... Klinkt mij echt primitief in de oren...