vandaag naar strand met silly syl!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

vandaag naar strand met silly syl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 21:10

eerst ff ons buikje vullen..
Afbeelding
dan beetje opwarmen in duin,syl heeft er duidelijk al zin an
Afbeelding
het begon zonnig maar op strand aangekomen werd het plots mistig en errug koud!
Afbeelding
Afbeelding
hoge golfen en dat benauwde hoofd van mij brrr Scheve mond hahaha
Afbeelding
wat zit je haar toch weer fantastisch meid hahaha!! Verward
Afbeelding
oke?!? weet niet wat dit voor moet stellen Haha!
Afbeelding
op weg naar huis nog even flemen??? hij had zich errug uitgesloofd was echt zeiknat!!
Afbeelding
judith het nichtje van mijn vriend ging hem het laatste stuk uitstappen,onderweg kwamen we nog een sulky tegen.
Afbeelding
Afbeelding
leuke foto met juud in de mist
Afbeelding
de sulky ging rechts en silly wilde er wel ff achteraan! mooi niet dus,oke juud everything is under controll!! Knipoog
Afbeelding
zo dat was het dan weer voor vandaag,lekker terug naar stal en heerlijk droogwrijven ennuh uiteraard wat lekkers voor da syl. OK dan!

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:22

Wat een mooi paard joh! wat voor ras is het?
Zijn erg leuk foto's hoor.

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 21:30

bedankt heleen het is een russisch koudbloed voor meer pics check ff mijn profiel!!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:50

Hey is inderdaad een geweldig leuk paard!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:15

Wat een tank, en das positief bedoeld Lachen

Mooi paard!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:34

Inderdaad veel paard . Kan het wel smaken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:45

He ik was vandaag ook naar het strand maar wat een mist ineens he en het werd best koud!!
Leuk paardje heb je trouwens lekker stevig!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:46

Zo super leuk paard zeg en hele leuke foto's!!! Is zijn stal dan zo dichtbij het strand??? Lijkt mij echt super. Het zal inderdaad wel koud zijn geweest daar. Het waait altijd zo lekker hard bij het strand. Maar wel gezond...

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 00:03

syl staat 20 min. van het strand af OK dan! ,en vanuit duin kan ik elke kant op gaan
en ja chiqa we hadden het echt koud brrr jammer dat het zonnetje ineens weg was maar het was weer (zoals altijd) een lekkere rit,hij was vandaag trouwens puur mans aan het doen kwam misschien omdat het weer zo snel omsloeg hahaha gek beessie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:49

patrice schreef:
syl staat 20 min. van het strand af OK dan! ,en vanuit duin kan ik elke kant op gaan
en ja chiqa we hadden het echt koud brrr jammer dat het zonnetje ineens weg was maar het was weer (zoals altijd) een lekkere rit,hij was vandaag trouwens puur mans aan het doen kwam misschien omdat het weer zo snel omsloeg hahaha gek beessie

Hadden wij ook last van, dikke mistslierten he? He ik vraag me af waarom rijdt je zonder.....cap??? Bloos! gevaarlijk man! Ik ben een maand of twee terug op mn kop gevallen(Heb een heel braaf paard hoor Haha! doet ie anders nooit) maar was errrug blij meteen hoofdbeschermer!

Kijk je uit pleis plies>???

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:35

hee wat leuk,wij kwamen jullie vandaag tegen onderweg Haha!
Ik reed op die haflinger en mijn vriendin op die ijslander....
Jou paard begon heel erg luid te hinniken enzo toen ie langskwam.
Wat toevallig *LOL* (vind ik Tong uitsteken )

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 02:27

hey ebbeltje inderdaad wat grappig,schattige beestjes van jullie OK dan! ja hij moet altijd ff laten horen hoe stoer hij is.
enneh cap Bloos! haha ik heb al een standaard helm op mijn nek zitten,nee hoor gekkigheid natuurlijk maar heb een hekel aan die dingen straks is het nog verplicht om een harnas aan te doen! zou je ook een helm voor op de fiets moeten (maar dat zal binnenkort ook wel verplicht zijn)
hekel aan het woord"verplicht"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 14:10

patrice schreef:
hekel aan het woord"verplicht"


Ja heb ik ook hoor, maar als ik bij dat ongeluk toen geen cap op had gehad, was ik er nu niet meer geweest, het heeft wel degelijk mn leven gered.....En ik zei ook altijd"doet ie anders nooit....."dus toch wel.....

Dus als ik jou was zou ik dat "ik heb een hekel aan verplichtingen"maar eens anders gaan bekijken.....zie het als veiligheid voor jezelf en je toekomst. Cool

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 15:49

je hebt volkomen gelijk!!! het is altijd veiliger, maar ik blijf erbij dat ik geen cap zal opdoen,geheel mijn verantwoording!! net wat ik zeg dan zou je ook een helm op moeten doen als je op de fiets zit dan kan er toch ook van alles gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 16:16

okee, maar een fiets bokt niet of schiet niet ineens onder je vandaan....

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 20:34

Als je fietst ben je tegenwoordig ook erg kwetsbaar en ik als postbode kan dat weten dan kun je ook makkelijk door een auto,brommer of andere fiets aangereden worden en als je dan op je hoofd valt is het zeker ook niet best!
Syl doet nooit van die rare dingen! en geloof me ik ken hem al 10 jaar als hij eens maf doet dan blijf ik er nog op zitten hij is zo breed,hij zit als een grote leren stoel OK dan! ,en op smalle paardjes lijkt het me een iets ander verhaal,ik heb een tijdje een draver gereden en daar (vind ik) ben je iets kwetsbaarder op.
Ik heb begrepen dat je een arabier hebt die vind ik ook even wat vuriger!
Maar ik heb geen zin meer om aldoor over die cap te teuten ieder moet het voor zichzelf weten,we zijn oud en wijs genoeg,wel een cap of geen cap ik niet jij wel,einde discussie PUNT!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:48

Klopt ik heb eeb arabier, maar die is egen de regel niet vurig, grappig toch..

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 23:25

nou vandaah lijkt het weer nog wel erger dan gister, meer wind dan rijdt ik liever niet hoor want dan is ze zo druk en kan ik wachten op ongelukken nee dan maar een dagje vrij...

zijn jouw woorden

kwam ik toch ergens tegen! heb ik namelijk niet met Syl die gaat door weer en wind OK dan! da`s pas grappig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:51

okee jij heb gewonnen. Toen ik viel was ze overigens niet druk, ze struikelde!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 23:57

maar je schreef "doet ie anders nooit"wat bedoel je daarmee,struikelen? leek er meer op dat ie gekkigheid uithaalde??? ieder paard struikelt wel eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:13

patrice schreef:
maar je schreef "doet ie anders nooit"wat bedoel je daarmee,struikelen? leek er meer op dat ie gekkigheid uithaalde??? ieder paard struikelt wel eens

hij struikeld idd nooit, en toen wel, en vraag niet hoe...we stonden stil, ze viel maakte een halve koprol en ik klapte met mn kop op straat....ach ik had een black out, hersenschudding....gelukkig dat ik dus eencap op had was dus echt een ongeluk.
Ja je had het niet moeten zien in slow motion, en passant had het gezien en die zei later tegen me, dat zag er echt heel raar uit, en er was helemaal geen aanleiding!
Ongelukje zit in een klein hoekje, had gelukkig een veiligheids cap op, heeft mn nek gespaard, en mn oren en gezicht vrij gelaten van schaafwonen of blivende littekens, nee ik doe sindsiden mn cap ALTIJD op, maar dat is je eigen keus, jou feessie Haha!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 21:05

ben blij dat het goed met jou en het paard is afgelopen!
zullen we dat cap wel/niet dragen nu laten rusten!
we weten het nou wel.