Ben helemaal onder de indruk van...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 09:32

Ailin staat ergens onder in de rangorde maar zze is wel met iedereen vriendjes ze is voor niemand een bedreiging. en ze is gek op mensen als er iemand is staat ze al etd er koppie aan t hek van geef me ff een aai ze volgt me als een hondje afentoe blijft zo ook staan en dan moet ze een aai oer der bol voordat ze mee wil lopen.

nog ff aanvulling op wat dorine zei. dat als je paard niet naar je toe wil komen je hem maar weer weg moet jagen totdat hij naar je toe komt. dan kan je namelijk heel lang doorgaan ailin vertikt dat gewoon die snapt niet dat als je der eerst weg jaagd dat ze daarna naar je toe mag Ik loop dan gewoon naar der toen en knufel der even, ook met mn hand overd er hele lichaam strijken heel vluchtig aan allebei de kanten, als een paard toelaat dat je hem overal mag aanraken is dat al een goed teken (op lekkere plekjes even blijven hangen en vervelende plekjes gewoon snel en daarna verder) meestal wil ze me daarna wel weer volgen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, beegee, Chan88, criollo_yess, hokke, Poekkie, shaddy82 en 104 bezoekers