Mijn zadelkast!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 16:53

Oooooooooowww dit heb ik weer hoor.

Ik had vandaag wat tijd over en ik dacht: laat ik even langs Rocky (mijn voriger verzorgpony) gaan om te kijken hoe het met hem is (of hij nog niet dood is gegaan van de wormen).
Ik hoopte al dat die eigenaren niet thuis waren, maar helaas. die vrouw was er.
Ik heb aan die man gevraagd een hele tijd geleden of ik hun kast mocht hebben die in de stal stond. Ze deden er helemaal niets mee. Hij is oud en verroest en gammel. Maarja, ik had een zadelkast nodig voor op mijn pensionadres.
Ik heb toen ook -weet ik HEEEEEEL zeker- gezegd dat hij voor me pensionadres is en ik heb nog geld geboden enzo, maar nee....ik mocht hem wel meenemen.

Nu komt die vrouw dus naar buiten
" ik wil dat je die kast terugbrengt, want het was een misverstand en we hebben die kast zelf nodig"

eeeeehhhhh.....tja.....wat moest ik nu zeggen?
ik heb gezegd (ooow fiets wat ben ik toch bescheiden) dat ik die kast terug ga brengen

Maar ik denk bij mezelf, JAAA TJOOOOOOOO

wat nu?
het heeft me erg veel moeite gekost om die loodzware kast op de zolder te krijgen en nou moet ik hem er weer afhalen!!
wat zouden jullie doen?

ik kan natuurlijk nooit meer terugkomen (ben ik toch niet van plan)
maarja, dan gaan ze misschien bellen.

ik vind het echt niet eerlijk

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 16:59

Ik vind het een beetje zeikerig dat ze nu ineens die kast terugwillen. Maarja, hij is nog van hun.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 17:08

Beetje banketstaaflig... Ik zou gewoon bellen en zeggen dat je die kast hebt gekregen.
Ik heb pas die mooie foto's van jou gehad die ga je nu toch ook niet ineens terug vragen omdat je ze zelf wil hebben. Ik zou er wel overbellen maar 'm dus niet terug geven.. trouwens je kan er altijd langs rijden straks met loki dan maar vanaf een afstandje naar rocky kijken

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 17:19

en anders zeg je maar dat je geen vervoer hebt om m terug te brengen en dat ze m maar moeten komen halen.
pffff leuke mensne zeg eerst wat geven en dan weer terug vragen *grommetje*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 17:51

ik zou gewoon zeggen of opbellen ik mocht hem toen hebben, als jullie hem terug willen dan kun je hem zelf komen ophalen want het heeft mij veel sjouwwerk gekost
succes

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 18:06

Ja idd, als ze hem graag terug willen, moeten ze er ook maar wat voor doen! Mischien heeft ide vrouw ruzie gekregen met haar man over de kast? Loopt ze nu met een blauw oog! Clown

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 18:06

Mijn pappie zegt dat ik hem gewoon moet houden: gegeven is gegeven.

maar idd wel banketstaaflig he?

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:26

Dan heeft jouw papie groot gelijk, gegeven is gegeven. En als ze nou een echt goede reden hadden, en ze het netjes hadden gevraagd, nou ja, maar niet op deze manier vind ik......