moet vanmiddag mijn kat laten inslapen :-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 00:16

Ik weet wat je doormaakt en dat voor "god" spelen heel moeilijk is, maar als je kat niet meer eet, geeft ze eigenlijk op. Ik heb mijn kat ook moeten laten inslapen (niervergiftiging). Ze dronk wel, maar at niet meer, kwam de hele tijd bij me liggen en knorren en mauwen tegen mij. Toch heb ik de keuze gemaakt om haar te laten gaan. Ze had nog maar minder dan 10% overlevingskans en dat is echt heeeel weinig. Vaak knappen ze nog een klein beetje op, om vervolgens heel slecht te worden. Mijn advies (hoeft er niet naar te luisteren, maar denk wel aan de kat!) is je lieverd toch te laten inslapen. Zo bespaar je haar een vervelende tijd. Denk bij jezelf: misschien heeft ze geen pijn, maar ik heb liever pijn dan me hondsberoerd te voelen. Heel veel sterkte met je beslissing en ik hoor graag wat je besloten hebt...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=



griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 11:53

Ik hoop van harte dat ie zich niet beroerd voelt en pijn heeft, anders vind ik het niet eerlijk om zijn leven te rekken, ook niet tot morgen. Sterkte met je beslissing...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:01

Hey het is nu donderdag... Wat hebben jullie besloten???

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Janyne, nien81, Sjors050, Vagabondo en 169 bezoekers