Nu zijn we tenminste weer blij!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Nu zijn we tenminste weer blij!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 18:15

Hallow,

Eindelijk is alles achter de rug ... Gracy moest verhuist worden afgelopen donderdag maar de eigenaresse is op vakantie dus daarom kwam het allemaal op mij aan . Na een lange tijd kastje opruimen en wachten konden we Gracy eindelijk gaan inladen. Dit verliep alles behalve goed Knipoog ! Gracy is niet echt wat je noemt trailermak en dat heeft ze ook dit keer bewezen Verdrietig ! Ze heeft 2daagjes in de stal van ukkie (fjord van gerritje hier op bokt ) gestaan want haar box zou pas zaterdag vrijkomen. Gister druk aan de slag geweest om het nieuwe kastje weer helemaal in te richten en haar stal schoongemaakt en lekker opgestrooit Haha! ! Nu staat Gracy lekker in haar eigen stal! Ze kan lekker naar buiten kijken want ze heeft een buiten stal, ze hinnikt regelmatig naar de paardjes in de wei Knipoog .. Gracy mag vanwege haar snee de wie niet in , maar er is voor uitzicht, de snee is dicht en ziet er goed uit OK dan! . Dinsdag komt de veearts en dan hopen dat ze weer lekker de wei in mag voor zolang het nog kan!!!!!

Sorry voor dit lange verhaal, maar ja ik moest het allemaal ff kwijt Schijnheilig!

nog ff fotootje als die het doet:

Afbeelding

PS: Deze is gemaakt voor dat ze de snee had en toen ze nog op haar ouwe stalletje stond! Doeg Doeg!!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 18:37

Huh? Nou waarom doet die foto het nou weer niet Verward ?! Ik zie hem zelf namelijk wel Bloos .. Ja en ik ben blij dat alles achter de rug is, vrijdag komt de eigenaresse weer terug!!! *LOL* Doeg xxxxies Megan

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 19:36

Ja Gracy heeft inderdaad bij Macho op stal gestaan! Knipoog

Ik hoop ook dat ze snel weer de wei in mag het is niks voor Grace om zo stil te staan! Tong uitsteken

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 19:52

Zien jullie de fotows nu wel:

Afbeelding

Deze is bij de nieuwe stal, Gracy heeft een nat koppie doordat ze de hele tijd met haar hoofd naar buiten hangt in de regen!!!

Afbeelding

Deze is bij de ouwe stal, beetje een duffe Gracy!!

Afbeelding

Hier is Gracy in haar ouwe stalletje bij Wim!

En is Gracy goedgekeurt?

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 22:05

Ik hoop van wel hoor, arme Grace!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, bonnielau, Bretsa, dazai, DemDeempel, koenlover, loowny, Lys_PPA, Mieke, sterregoud, YandexBot, Yipee en 117 bezoekers