Ik ben het BEU!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
katrienking
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: weelde

Ik ben het BEU!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 14:30

ik heb dus een hele slechte instructeur...

het is al 2 weken dat hij op alles zit te snauwen,elk dingetje dat ik maar verkeerd kan doen doe ik verkeerd, hij zit steeds irritant te zwaaien met de zweep zodat King op hol slaagt door de bak,en dan word hij natuurlijk nog kwaaier,.... Boos!

normaal zijn de lessen heel leuk,word er veel gelachen ,is hij een toffe instructeur Cool ,maar is de les wel serieus want hij rijd op Grand Prix niveau... OK dan! dat is fijn natuurlijk

maar het is niet fijn,als je 23 bent en je instructeur snauwt altijd op je,hij is zelf 54, het is gewoon stom. Ik rijd zelf op Z1-niveau en daar ben ik best trots op en hij heeft me wel een paar dingen geleerd

Maar ik vind het echt niet tof dat hij zo doet in het begin vond ik het een goede instructeur,hij geeft nog maar een maand of 2 les en ik denk dat ik van instructeur ga veranderen want ik ben het zeer beu Boos! !!

Ik ben vastberaden om het hem overmorgen te vertellen wanneer hij komt lesgeven maar hij mag terug zijn sjieke Mercedes nemen en ophoepelen want zo kan het echt niet door de beugel

Ik heb al vaak gevraagd of dat hem iets dwarszit,maar hij heeft geen vrouw en geen kinderen,en zijn ouder zijn al gelange tijd overleden,dus weet ik zelf ook niet of hij en waarom hij iets op me kan afreageren en dan ook wat Verward

Ik ben zelf geen Schijnheilig en zal het zeker in zijn gezicht zeggen,want dit vind ik absolutelo niet kunnen

PS:de smilies hier zijn echt verlsavend Haha! Knipoog

Katrien en King

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:35

Tja... lijkt me ook niet leuk om een vervelelnde instructeur te hebben... misschien verbeterd het als je het hem verteld heb?

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:36

je hebt helemaal gelijk!! een instructeur kan wel streng zijn, maar hij moet wel aardig blijven, heb je al geprobeerd om met hem t epraten over zijn gedrag ipv hem meteen weg te sturen?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:42

Zeg 'm gewoon vriendelijk dat je ook graag hoort wat je goed doet, niet alleen wat er niet goed gaat. Je bent volwassen en zo mag hij je best behandelen hoor! Waarschijnlijk heeft hij zelf niet eens echt door hoe negatief hij met je bezig is...

katrienking
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 14:42

ik heb er al over proberen te praten ja!! ik vraag telkens weer waarom ik alles fout doe,wat er scheelt,... volgens hem kan ik niet rijden(waarom was het dan in het begin zo leuk en rijd ik op Z1?) en als ik vraag wat er is zegt hij dat met hem alles OK is maar met mij zit het niet goed,ik ben een dom wicht..,... dat pik ik gewoon niet,zouden jullie dat pikken Boos!:(:(?
lijkt me heel onwaarschijnlijk!

katrienking
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 14:46

zo mag hij me best behandelen? ik versta niet dat je dat kan zeggen,niemand zou zo behandeld moeten worden!!ik heb al gezegd dat ik graag ook eens dingen hoor die ik GOED doe,maar dan is het weervolgesn hem dat ik geen steek goed doe..KOMAAN ik versta niet waarom jiji kan zeggen dat je zo best behandeld mag worden,want dat kan toch gewoon niet?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 15:11

Je best volwassen en zo mag hij je best behandelen. Of misschien beter "daar mag hij je best naar behandelen". Niet zo aangebrand hoor.. ik snauw je niet af, dat doet die instructeur.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:09

even communicatieprobleempje dus...
Ik zou ook niet doorlessen bij iemand die mij af zou "zeiken" kritiek mag best, heel veel aanwijzingen ook en ik weet zelf best dat ik bepaalde dingen zelf gewoon nog niet kan en niet goed aanvoel. Dan lukt het me niet. Maar dat betekent nog niet dat ik daardoor dom ben of zo behandeld wil worden! Daar bereik je ook niets mee in mijn ogen...
Misschien is hij gefrustreerd omdat het hem niet meer lukt jullie verder te helpen? Of gaat het nog steeds vooruit?
Vreemd dat het zo omgeslagen is...

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:12

jah, maar zeg hem maar meteen dat hij kan kappen, dat je een ander aan het zoeken bent. Je hoeft niet eeuwig onder zo iemand te lijden. Als iemand je de hele tijd afzeikt, en geen aanwijzingen geeft wordt je vanzelf gespannen en dan gaat het ook minder goed. veel succes!!

katrienking
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 20:18

bedankt iedereen,

voor deze antwoorden. het kan best zijn dat hij me zo mag behandelen,maar ik vind het toch niet kunnen in de mnaier van hoe hij me behandelt,dus..ik vertel het hem metteen dat hij mag kappen want dat is nu al 2 weken bezig en ik ben het meer dan beu Boos!

bedankt in alle geval allemaal *LOL* !!!

Katrien Haha!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:44

Les moet wel leuk blijven en zo af en toe een complumentje kan geen kwaad!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:47

ja kido heeft gelijk maar snauwen en een paard op hol laten slaan
dat is echt niet goed ik zou het wel doen als dat zo door gaat hoor!!