Boot van mijn ouders gesloopt.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Boot van mijn ouders gesloopt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 19:25

Gister werd er verteld door mijn vriend dat de boot van mijn ouders vernieuwd was.Ik sloeg gelijk dicht.Nog geen half uur later belde mijn vader of hij mijn dieg kon lennen.Ja tuurlijk.
Ik ben hem wezen brengen om gelijk even te kijken naar de boot.
Nou werkelijk de tranen sprongen in mijn ogen.
De boot waar mijn ouders al anderhalf jaar mee bezig zijn was echt ineens niks meer waard.Tuurlijk wel wat waard maar alles waar ze mening uurtjes ingestoken hadden was gewoon kapot.
De bedrading was los getrokken,de gashendels omgebogen,raam lag eruit,Gat in het hout,klok van de muur,stoel krom getrokken(een vaste stoel)prullebak kapot,Kast eruit getrokken en ga zo maar door.
Echt niet normaal meer.Echt voor aardig wat geld schade wat mijn ouders niet hebben.Dus nu na de 3de keer zijn ze genoodzaakt de boot weg te doen wat hun lust en leven is.
Ik wou dat ik ze kon helpen maar al kan ik met de matriale schade helpen dan is het geestelijk niet op te brengen aan gezien het al de derde keer is althans 2 keer ingebroken en 1 keer dus dit.En elke keer onze boot(beetje toeval maar goed)
Ze hebben geluk gehad dat de kajuit afgesloten was want wat had dat met zich mee gbracht.
Ik snap niet waarom mensen dit doen en zal dat ook nooit snappen ook.

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:27

Hebben ze geen verzekering dan?

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 19:29

Ze hadden problemen met de verzekering(vraag me niet wat) dus die hadden ze opgezegt om over te stappen naar een andere verzekering dus ze hebben nu niks.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:32

waar ligt die boot dan?

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 19:32

Hier in delft ligt de boot.Bij het station.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:36

Jezus........ daar rust idd een vloek op als je dit zo leest..... geef ze maar een dikke knuffel van ons..... maar is die verzekering dan al definitief stopgezet, meestal gebeurd dit pas eind vh jaar en kunnen ze nu nog aanspraak op maken...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:42

misschien moeten je ouders die boot in een haven meren........ hij ligt wel onbeheerd en onbewaakt bij het station, en daar lopen inderdaad niet de lekkerste mensen rond zo in de nacht........... vlietlanden heeft een leuke haven en is redelijk betaalbaar en dichtbij

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 19:47

Ze zouden hem wel ergens anders neer kunnen leggen tuurlijk maar de schade loopt te veel op in kosten.Aangezien ze al anderhalf jaar bezig zijn en zo'n ruitje al gauw 150 euro kost dan kun je wel in denken wat de rest kost.De bediening paneel met alle lichtjes/knoppen is ook kapot gemaakt en dat kost ook niet weinig en iemand er bij halen voor de bedrading is ook niet goedkoop dus ze trekken het niet meer.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:00

Wat voor een boot is het?

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 20:02

Een motorboot van 10,50 bij 3nog wat Als ik het goed heb.Ik hoop aan de 1ne kant dat ze hem verleggen en dat ze het wel door zetten want dit is wel wat ze willen.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:07

Jeetje zeg wat erg!!!! Heel veel sterkte hoor... XXXies Megan

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:15

loontje schreef:
Een motorboot van 10,50 bij 3nog wat Als ik het goed heb.Ik hoop aan de 1ne kant dat ze hem verleggen en dat ze het wel door zetten want dit is wel wat ze willen.



mochten ze de boot willen verkopen dan moet je maar ff aan me denken.

angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:51

Een maand of twee geleden hebben ze onze boot ook te pakken gehad.
Ook de binnenboel onderhanden genomen,en onze buitenboordmoter gestolen(die vast zat met een dikke ketting)
Ze zijn wel weer lekker bezig Boos!

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:28

Er lopen idd heel wat rare types rond 'snachts op het station. Vreselijk dat je ouders nu alles kwijt zijn. Zeker als het een passie is om er aan te werken. Wens ze maar heel veel sterkte!