Super lekker gereden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 22:19

Ik ben vandaag begonnen met het springpaard. Die had een dagje vrij gehad omdat ik op zondag van thuis niet mag rijden dus heb ik hem weer rustig aan gereden. Hij was lekker fris en spoot er een paar keer tussen uit maar dat vind ik altijd beter dan dat hij moe is en dat hij niet rad loopt zoals een poosje geleden zo. Hij liep echt superlekker. Na een poosje was hij in de draf los en toen ben ik gaan galoperen. Toen hij daarin los was ben ik weer gaan draven en heb een paar keer geweken (of wat de verleden tijd daarvan ook is) ging ook goed. Toen werd hij een beetje plakkerig aan mijn been dus veel overgangen en veel geschakeld en toen ging het weer een stuk beter! Daarna weer gegalopeerd en dat ging HEERLIJK. heerlijk changementen gedaan. Ik merkte altijd als ik de diagonaal opreed dat hij dan uit zichzelf oversprong. Daar had ik een poosje zelf over lopen nadenken hoe dat kwam en toen kwam ik tot de conclusie dat ik misschien mijn gewicht verplaatste (moet je nagaan hoe ver dit paard doorgereden is, Zelfs op zulke subtiele hulpen reageerd hij al) idd.. het was zo. Toen heb ik er op gelet en toen sprong hij niet meer uit zichzlef over en kon hij wachten op mijn hulp. Daarna heb ik hem uitgestapt.

Toen ging ik de amor rijden. Die liep ook wel lekker. Was niet kijkerig oid. Liep gewoon lekker voorwaarts en was los en wilde me helemaal niet proberen. Alleen de overgangen gaan nog niet super. hij komt niet direct op mijn zit terug en ik moet naar mijn idee te veel hand gebruiken. En als ik van draf naar stap ga is hij een beetje dribbelig. KOmt vanzelf goed denk ik (nog iemand tips?)
Daarna moest ik van mijn baas nog een stukje naar buiten nadat ik pas van hem gewonnen had buiten (ik kreeg hem nergens langs en hij ging gewoon lopen staken) dat ging ook super. Hij ging wel een paar keer in de staak en kwam een keer omhoog maar dat was gelukkig ook maar een keer want ik heb hem een klap voor zijn kop gegeven dat hij direct weer zakte. Toen ging hij achteruit lopen, heb ik hem naar voren gemept (voor ik hier weer reacties op krijg, er is geen andere oplossing met hem, als je het beter weet kom je het maar proberen!) en toen na 2 minuten was dat ook weer weg en toen heb ik hem heeeeerlijk buitengereden. WAt een heerlijk paard is het toch ook als tie met je meewerkt!!! Ik ben zo gek van deze paardjes. De ene dag kan ik ze schieten en de andere dag kan ik ze opvreten. Maar het zijn stuk voor stuk superbokken!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:28

Hee, gaaf dat het zo goed ging! Echt leuk. En ja, ik zou graag een keertje die amor komen uitproberen, denk alleen dat ik er meteen af lig Tong uitsteken

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:29

Gaaf dat het zo lekker ging!! Mmm, wat een uitdaging die Amor... Lovers . Lijkt me een stoer beest! Cool

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 22:34

ik zet het er wel zo leuk neer maar het mag niet van mijn baas Lachen

Je zult niet de eerste zijn die er af stapt met het voornemen om NOOIT meer zo'n knol te rijden. Hij pakt precies je zwakke punt en probeert je daarop uit. Wel een uitdaging maar je moet geen watje zijn (oeps, klinkt wel zo of ik dat niet ben en zo goed ben ik echt niet) en als je hem fijn aan het lopen hebt Kwijl Kwijl heeeeeerlijk istie dan!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:35

Een watje ben ik niet hoor! Wel klein, niet bang!! Haha! Haha! Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 22:36

ik zeg ook niet dat jij dat bent Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:37

ik durf het denk ik wel, maar ja, ik sta er nu natuurlijk niet naast en heb het hele beest nog nooit gezien. Maar het lijkt me idd een grote uitdaging

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:40

Dat begreep ik ook wel een beetje hoor Steef! Ik dacht gewoon, laat ik eens lekker opscheppen!! Haha! Haha! Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:44

hihi, als ik TOCH een watje blijk te zijn, kom ik wel kijken hoe Kwijl ie is als ie goed loopt bij een niet-watje *LOL*

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:48

Fijn steeefie Haha!
Maare ik kom wel na die amor toe hoor, *LOL* heb ook van die etters gereden *LOL* *LOL* *LOL*

Penny Girl

Berichten: 30
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 07:38

nou gelukkig ging het nu wel een beetje normaal
maar volgens mij kun jij best goed rijden