Er is een paard aangereden....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 19:29

Ik hoorde vanochtend dat er een paard aangereden is. Ik bedoel, zal wel vaker gebeuren, maar ik vond het zoooo bizar!

De paarden waren losgebroken oid en een automobilist is er met zo'n 80 km per uur tegenop gereden..... Scheve mond\

Ik was aan het werk en heb de hele ochtend daarover nagedacht, wat verschrikkelijk! Het zal je paard maar wezen.... Het dier is afgemaakt, hij was helemaal open en kapot. De mensen in de auto moesten losgesneden worden hoorde ik. Wat een klap zal dat geweest zijn.

Ik weet niet waarom ik het me zo aantrok, misschien omdat ik laatst de horsewhisperer gezien heb ofzo, maar kon vanochtend dat beeld uit die film niet uit mijn hoofd krijgen.
Ik heb zonet nog even alle hekken van mijn eigen beesten gecontroleerd Haha!
Gek he? *LOL*

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:37

Vreselijk om dat te horen. Misselijkmakend gewoon. Het zou je paard maar wezen, zo een onacceptabele dood lijkt mij dat. Ik heb weleens foto's gezien van een trailerongeluk, waarin de paarden uit de trailer werden geslingerd en helemaal kapot op het wegdek lagen. Ook al had ik totaal geen emotionele band met die dieren, ik heb mij er echt een tijdje rot over gevoeld, durfde niet meer met een trailer op stap. Het idee alleen al dat mijn paard daar zou liggen, brrr moet er niet aan denken.
Heb erg met de eigenaren te doen, ik huiver van dat soort berichten maar dat is niets met het verdriet wat zij nu moeten voelen.

compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 20:04

wat erg, is het op een snelweg of zo gebeurd?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 20:09

jeetje wat erg.echt angstaanjagend en jantina beter gek dan dat het met je eigen paardjes overkomt. ik heb bij the horsewhisper ook veel nagedacht en gehuild..

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 20:43

Nope, het was gewoon op Ameland, een 80 km weg.....
Maar ja, als jij 80 rijd en je knalt op 600 kilo schoon aan de haak.... *brrrrr*

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:27

Waar op ameland was dat dan jantina?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 12:59

Op de ballumerweg, voorbij Ballum, richting Hollum.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:12

Gatver, moet ik echt niet aandenken, bij de gedachte huiver ik al en slik ik een traantje weg.
Maar hoe kan dat dan gebeuren, die man moet die paarden toch van te voren zien, of niet?
Verward

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:49

ohh, dat is dat ene wat ook in de krant(tubantia) heeft gestaan he?? ik zag dat ook.
en dat meisje had een hele hoge omheining, en zei dat haar paard altijd heel rustig was in de wei, en toch kon dit nog gebeuren!
het zal je maar gebeuren zeg! echt erg

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 22:03

Nee hoor, dit stond vast niet in de tubantia. (das toch een twents dagblad Verward )
Nee deze paarden waren op hol geslagen met zijn vijftienen. Twee paarden gingen de verkeerde kant op en zijn op de "grote" weg geraakt. Het was donker, dus dan zie je dat echt niet tot je er boven op zit......

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 09:22

**zucht** van dit soort berichten word je triest! Waren die paarden van een manege? in ballum of hollum? of van een particulier?

Femmie
Berichten: 74
Geregistreerd: 05-05-01
Woonplaats: NIEUWEGEIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 11:58

echt vreselijk!!!!!!!
-x-femmie
Verdrietig