Modder geproefd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
katrienking
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: weelde

Modder geproefd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 23:16

vandaag ben ik weer eens gaan buiten "crossen" met onze king hoor..

aja,voor de tip;ik ben hier nieuw Haha!

het was weer een crosspartijtje hoor..
KIng heeft altijd ongelooflijk veel kuren in het bos, daar heeft hij ongelooflijk veel pit. binnen en in de buitenbak is hij rustig en braaf maar buiten ...
het was nu niet bepaald de warmste dag en het was een uurtje droog toen we buiten gingen. er lagen plassen langs,op,en rond de zandweg,dus je kon het al raden,de zandweg was een en al modderweg. het was niet echt mijn slimste idee om buiten te gaan rijden,maar King moest weer eens een flexibel ritje "stoom" afblazen. en dat is letterlijk gemeend!!
eens buiten gekomen moest ik al zien waar ik reed(gelukkig is king echt zo flexibel) we meosten ons in bochten en hoekige weggetjes wringen om geen plasje te raken,of om mezelf niet onder te dompelen in een plassensoep,daar had ik ff geen zin in.
maar als je met King buiten gaat rijden heeft het geen zin,ik had slimmer moeten zijn.
ik gaf benen, en hij schoot daar snel de bocht om. het water van de plassen vloog me om de oren en volten keren of achteruit gaan zitten hielp hier geen steek, slecht idee van mij trouwens om te gaan rijden!dom dom dom

wat hij normaal niet doet is in zijn leuke crossgalop een onverwacht stopje doen Scheve mond

maar dat deed hij dus wel,als je het al raden kon vandaag!!
ik zat al helemaal onder het nat,bruin nat welgeteld met wat modder rond m'n kaken,en m'n paard helemaal begaaid Verdrietig

en daar stopte hij dan vanuit die 50 km/h!!je kan het al raden,ik viel niet,maar ik zat in zijn nek. wat doet die kwiet dan nog eens,vind het ff leuk om over het kleine plasje te springen waar hij voor gestopt was(en het was nog zo'n klein plasje *LOL* )

dan draait hij een rondje zodat hij terug met zijn gezicht naar het plasje staat,bukt zijn hals, en ik donder in de modderige soepplas!!

Vingers aflikken lekker was dat Vingers aflikken

terug aangekomen heeft mijn tante van mij en mijn Clown van een paardje nog eens een lekker fotootje getrokken Cheese!

m'n gekke paardje toch Haha! Schijnheilig !!!

katrienking
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 23:27

nog nooit zo'n moderrige rit gehad misschien?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:44

Hmm... krijgen we die foto ooit te zien? *evil grin* Lachen

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:45

haha grappig, wil ook wel foto zien Knipoog

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:57

En hoe smaakt dat, modder? Ik zal binnenkort ook wel gaan proeven, ben mijn paard zadelmak aan het maken.

Annash
Blogger

Berichten: 26504
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 00:05

foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto Haha! Haha! Haha! *grinnnnn*

ja toch? je laat ons als bokkers toch wel meegenieten van je modderbad?

en nie zo zeuren is goed voor je huid

hihi eennnnuuh.. welkom Knipoog op het verslavende bokt Schijnheilig
grreetzzz

*wacht vol spanning op de foto*

katrienking
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 11:06

ik zal zo snel mogelijk en foto erop zetten als m'n scanner eraankomt Knipoog en dat duurt niet lang meer hoor :d

katrienking
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 11:44

oh nee ze zijn lekker mislukt Verdrietig wel een beetje jammer want jullie hadden best die foto willen zien Haha!:D:D
mijn tante heeft zo'n plezant fotootoestelletje waar de foto's metteen mee uit komen..de scanner zat ook mee maar de foto's zijn mislukt Boos!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:39

ooh das wel jammer had ze graag willen zien Knipoog