Een heel Nederlands (CAC) Punt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Een heel Nederlands (CAC) Punt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 23:05

KuroAka Shiba Inu's schreef:
Zaterdag 1 november 2003 Bleiswijk
Zelden komt juist het tegenovergestelde van je verwachtingen uit. Op de internationale CAC/CACIB show te Bleiswijk keurde de heer Izumi Awashima uit Japan een sterk veld van 11 Shiba Inu's. De heer Awashima keurde in mei 2003 op de wereld tentoonstelling te Dordmund ook de Shiba Inu.

Onze kleine KuroAkaYuukiHime stal nu echter de show en werd met een uitmuntend waardering en een eerste plaats in de jeugdklasse zelfs beste teef en verdiende daarmee het CAC. Het commentaar en het keurverslag waren bijzonder lovend en de heer Awashima voorzag voor Yuuki "a very promising future".

Wij zijn enorm blij met deze waardering door een keurmeester uit het land van de rijzende zon.

Ik was vandaag samen mijn mijn moeder en Yuuki naar Bleiswijk (CAC en CACIB show (voor de kenners Knipoog) (Misschien jullie ook geweest?)

Yuuki zit in de Jeugdklasse dus ze heeft geen recht op een CACIB punt (Internationaal) Maar wel op een CAC punt (Nationaal, dat betekend dus 1 heel punt voor de Nederlandse kampioenschappen)

Er deden nog 2 teven uit de kampioensklasse mee maar die versloeg ze in een keer. De keurmeester was zeer te spreken over onze Yuuki (in heel bagger Engels dan Knipoog het was een Japanner)
Zijn ogen waren ook niet van Yuuki af te houden.

En trots dat we nu zijn Lovers
Onze Yuuki's haar eerste Hele Nederlandse Punt!

Nog even een fototje van onze teef:
Afbeelding

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 11:20

Rainie schreef:
Jeeej! Goed zo Haha! Het gaat echt de goede kant op hé? Had Keiji niets gewonnen?

Keiji hoefde niet mee. Hij is al Nederlands kampioen dus daar hoefde hij niet voor mee te gaan.

Wel voor het Internationaal punt, maar hij had nog maar een heel punt nodig na precies 1 jaar dat hij de eerste had gehaald. Dus dat was nog niet gister, maar vandaag.

Vandaar dat Keiji vandaag naar Frankrijk is om dat Internationaal punt te winnen.

Volgens mij word dan zijn nieuwe naam:
Mult. Ch. We-Sedso Masamune Keiji

Toch een naam waar we trots op mogen zijn he Lovers

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 18:59

Odin schreef:
Gefeliciteerd hoor, knap gedaan!
En een poot van mijn eigen Ned. Kampioen en WeltSiegerin 2003 Yentl "Sjefke" van de Schranshoeve!

Leuk! Lachen Loop je nu ook nog show's af of ben je gestopt?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glenda, Kaatastrof, Ruai, Vagabondo, vilheide en 131 bezoekers