Effe zeiken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:51

Ik weet dat het onder andere over mij gaat, als je het over te groot hebt. Maar het plaatje is slecht, dat weet ik, maar zolang de pony niets liever heeft, en gelukkig is, gelukkiger dan heel de tijd op de wei te staan. Dan trek ik mij niets van "Boktreacties" aan.


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:55

Cowgirl schreef:
Het meest erge vind ik nog dat mensen zichzelf gaan lopen verdedigen op foto's.

"Mijn houding Boos! Boos! "

Of een hele uitleg krijgen waarom hij met een bepaald bit rijd.

En meer van die dingen.


Bang voor commentaar denk ik. Verward

We heten nou niet allemaal anky van grunsven.

Misschien is dit omdat als je zegt dat die punten van je houding slecht zijn, dat mensen gaan kijken of er andere dingen zijn die nog te verbeteren zijn. Nieuwe dingen, die je niet wist.


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:58

Lovely schreef:
Volgens de bokt-maatstaven bestaan er geen lelijke paarden volgens mij Haha!. Je moet alles mooi vinden schijnbaar.
Tuurlijk zijn er mensen die leren van hun eigen foto's, tuurlijk. Maar er zijn er ook die er niet kritisch genoeg naar kijken.

Natuurlijk zijn er lelijke paarden, maar sommige lelijke paarden kunnen heel veel waard zijn voor iemand.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:04

"En een heel mooie hengstenvlecht! Echt mooi gemaakt!"

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:13

Gail schreef:

Verschil van mening he?! Ik zal eens even kijken naar wat voor grappigs je op dat topic hebt geantwoord. Maar ik blijf van mening dat de verhouding echt zoek is. En hoe weet jij zo zeker dat dat ponytje er totaal geen last van heeft? Je bent daar wel aan het springen!


Juist dan zie je hoeveel fun hij heeft, met springen komen zijn passen perfect uit, nooit een balkje, alles echt juist, en met dressuur probeert hij wel eens weg te duiken Haha!. Dat doe ik dan ook niet te lang, het is zijn pensioen voor iets he Haha!.

Maar ik begrijp wel dat als je ziet dat een paard zich met moeite over een sprong sleept en de eigenaar is zo blij dat zijn paard zo krachtig springt, dat je dan even bijgevoelens hebt Knipoog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar, Siers83 en 95 bezoekers