Effe zeiken...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 23:23

Ik kan me wel bij je aansluiten, Gail. Is ook de reden dat ik niet vaak op HAW of ITP te vinden ben. Aan al die 'oh' en 'ah"-reacties bij soms onooglijke paarden en/of rijfoto's die er niet uitzien, kan ik me mateloos irriteren.
Alleen als mensen mij op topics wijzen, neem ik een kijkje.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 08:13

Sjuimpje schreef:
Daar kan ik me al helemaal niet druk om maken,
ik heb zelf 4 jaar lang heel veel schik gehad met een naar Bokt-maatstaven oerlelijk paard. Maar ik heb er wel heel veel van geleerd.
Ik zie nu ook wel eens foto's van paarden die ik niet knap vind maar waar de eigenaar smoorverliefd op is, dat vind ik juist leuk en ik moet er altijd om glimlachen.
Toch niets leukers als mensen die zo dol zijn op hun dier?


Daar gaat het mij ook niet om, Sjuim. Tuurlijk is iedereen gek met zijn eigen dier, hoe lelijk ook. Lijkt me niet meer dan logisch. Het gaat mij met name om de 'o- en 'ah'-reacties van mensen die op zo'n topic reageren. Dan denk ik bij mezelf: of je hebt er echt geen verstand van als je zegt dat het een mooi paard is of je kunt ongelooflijk huichelen.
Anyway, mij zul je niet vaak vinden op de foto-forums/fora.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, Maanon_ en 36 bezoekers