op wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 12:47

he hallo
ik ben gisteren voor de 2e keer op wedstrijd geweest ik ging starten bij een manege die +- 30 min rijden was
mijn paard was s'ochtends door een acupuncturist gedaan en hij zei hij zal wel wat fris zijn
en ja hoor daar aangekomen wat een toestand hij bleef lopen wel geweldig er waren heel veel mensen van mijn oude stal (mensen die ik niet echt mag)
dus het moest wel allemaal goed gaan en omdat het mijn 2e keer was was ik zo zenuwachtig echt niet normaal meer
nou mijn eerst proefje (en iedereen stond te kijken (de mensen van mijn oude stal ook)) ging wel goed maar mijn 2e ging super
mijn paard liep zo super nou na de proefjes was ik kapot mijn paard wou nog wel een keer echt wat een paard zeg hij vind het zo leuk om op wedstrijd te gaan nou toen de prijs uitreiking en ja hoor 2x eerste plaats met 175 en 176 dus 4 winstpunten ik kon het echt niet geloven
en we hebben bij de spa (stichting paardensport amsterdam) ook een speciale b cup gesponsort door dap ouder amstel daar mocht ik naar de finale leuk man
nou dat was het
groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:54

Gefeliciteerd, knap gedaan hoor. Wanneer is de finale?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 13:07

in april geloof ik
maar omdat ik nu de punten voor de L al heb mag ik L starten maar dan rij ik de finale in handicap
groetjes

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 23:28

Ik had je persoonlijk al gefeliciteerd, maar hier ook nog maar een keer....goed hoor!