shetje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 18:35

Nou mooi is dat weer heb ik eindelijk mijn shetje voor de kar ( heb het hem helemaal zelf geleerd *LOL* ) Rij ik vrolijk met hem een rit je komt ewr een man naar me toe om me te vertellen hoe zielig dat wel niet is Frusty ! Ja hij was nat, maat ik had dan ook wel al een dik ( heb je ook dunne dan??) uur gereden, en daar had ik toevallig wel voor getraind( dat jullie niet denken dat ik meteen de eerste keer een uur weg ben gegaan)
Tja dat moets ik ff kwijt

Greets Wennie

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 19:40

ach niets van aan trekken
in deze tijd doen ze zowiezo snel zweten (beetje wintervacht) en mooi zonnig weer
laat ze kletsen jij weet het beter

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 20:30

Nee daar moet je je inderdaad niks van aan trekken als ze nat zijn.......ze kriijgen/hebben momenteel al een behoorlijke dikke vacht.......die van mij in ieder geval al wel.......en dan daarbij zijn de temperaturen nog heel hoog Knipoog .......hoge temperaturen en een dikke jas aan....zweten maar, daar hoef je niet eens zoveel voor te doen Knipoog

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 20:51

Ach, ik heb ook al commentaar gekregen hoor, want jah, mijn shet stond voor zooooo'n groot karretje, da;s hartstikke zielig joh!!! Toevallig ken ik die persoon die dat gezegt had en weet ik dat ze van het hele mengebeuren de ballen verstand heeft en daarbij komt dat ze ook nog eens stikjaloers is dus ik moest er eigenlijk wel om lachen!! Niks van aantrekken dus. Lachen

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 22:34

Komt omdat het de schattigste Shet van de wereld is om te zien (jaaa om te ZIEN hihi). Dan vinden mensen het al gauw zielig voor dat lieverdje Frusty .
Ik verheug me erop om hem samen "af te matten" voor het karretje Haha! .

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 22:44

Jij woont in Hilversum, tja daar lopen van die gekken los *LOL* *LOL* , niks van aantrekken. Kennis van mij woont ook in Hilversum, heeft ijslanders, heeft daar ook wel opmerkingen over gekregen. Gewoon je neus in de wind steken en doorrijden.

P.S. je hebt wel krappe uren

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 08:55

Ha ik heb net gezien dat er binnenkort (in april ruim denken) bij ons in de buurt een menwedstrijd is!!
Die gaan we ff winnen Haha! En anders de boel es flink op z'n kop zetten.
Ga je dan ook mee Lunatic???

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:53

Jahaa dan zullen we met dat zielige Shetje even winnen Knipoog .
Lijkt me wel stoer, dan is 'ie vast de kleinste die meedoet. Maar ook de schattigste natuurlijk Schijnheilig .

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:00

Mijn shetje (zie picture) heeft nou ook weer een teddy vachtje en met dit weer is ze al bezweet voor dat we iets gedaan hebben (ze rent veel door de wei...)
En, iedereen vind dat allemaal zielig, die shetjes... maar ach, wij weten wel beter!
Haha!

nasty girl

Berichten: 16
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:16

Clown hallo jullie kennen mij nog niet maar ik wou
wel even zeggen dat die vent die dat heeft gezegt
over dat shetje gewoon niet duegt Misselijk ik heb
zelf ook een shetje en die zweet al als ik nog maar
2 rontjes in mijn weilandje heb gelopen.