Lotmobiel in troubles...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 01:26

Vanavond ben ik weer eens met Nescio bij mijn trainer geweest. wel even slikken, de vorige keer dat ik daar was was nog met Rio. Scheve mond\

Maar goed, ik had geen tijd daarover na te denken, die gekke Trakehner van mij geeft je geen tijd om te fluimen, als je 2 miliseconde niet oplet heeft hij nl. alweer iets nieuws voor je verzonnen. Ik ben maar flink aan het werk gegaan dus.

Na afloop reed ik met een heel goed gevoel naar huis. Zo goed als hij de laatste weken gaat is het lang niet geweest, dus dat was wel een lekkere opsteker. Ik ben echt verschrikkelijk trots op hem Lovers

Voorbij Arnhem begon er opeens een vreemd lampje te branden op het dashbord van mijn supersonische helgele vrachtwagen(tje). Hmmm, zo'n benzinepompje in een oranje veld, misschien moet je eens tanken ofzo... Ik naar zo'n tankstation met een nachtautomaat, weigert mijn pinpas alle medewerking! Boos! Nu komt dat wel vaker voor, meestal ligt dat niet aan de pas maar aan mijn bankrekening Schijnheilig maar dit keer was het dus echt het pasje Frusty

Tja, dus ik gokte erop dat ik nog wel thuis zou komen op de reserve. Zo'n 20 minuten voor thuiskomst, vlák voordat ik van de snelweg afmoest, hielp het ineens niet meer als ik het gaspedaal induwde... o,ooo, we're in trouble.... idd, tank leeg Frusty
Dus ik naar huis gebeld (lang leve een mobiele met een abonnement, nu kon iig de kaart niet leeg zijn ihkv Murphy's law) en mam is me een tankje diesel komen brengen. Ik heb een halfuurtje in de bak gezeten en met nescio gekletst, da's beter dan je druk maken over het heen-en-weer zwaaien van de vrachtauto iedere keer dat er een bus of vrachtwagen voorbij komt razen...

Gelukkig startte het Lotmobiel na consumering van het tankje vrijwel meteen. Dieselmotoren vinden het doorgaans niet zo lief namelijk als je ze helemaal leegrijdt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 01:31

Oh-oh... dus dat was JIJ die op de vluchtstrook stond? Dan heb ik je net zien staan, toen ik met m'n zusje in mijn Kamobiel van Utrecht naar het mooie Twente scheurde... Haha!

Waar een helpende mams in the middle of the night al niet goed voor is... Cool

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 01:32

Gut meid, wat een opwinding en narigheid allemaal Haha!

Wel lief dat je moeder diesel kwam brengen. Werd 't paardje niet onrustig?

Ik zou denk ik eigenlijk zelf de meeste zenuwen hebben *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 01:32

Had je niet even kunnen stoppen ofzo Haha! *grin*
weet je dat ik er nog over gedacht heb je te bellen om de tijd wat te korten *LOL*

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 01:33

ohoh!!!! Da's balen joh!! Maar iig heb je nu een goed gesprek kunnen voeren met Nescio!! Haha! Waar hebben jullie het onder andere allemaal over gehad? Lachen Ach, je reddende engel genaamd Ma heeft je toch maar weer uit de pinarie geholpen hè?? Zie je nou wel! Ze meent het niet zo kwaad met je ondanks de tong die ze laatst voor je klaar gemaakt heeft! Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-14 01:35 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 01:40

hahaha, tong Misselijk Misselijk

mijn moeder kent me beter dan ik zelf wil af en toe. Kom ik thuis vanavond, nadat ik Nescio had verzorgd e.d. en wil ik gaan bokken, vind ik een briefje op de internetcomputer ( Haha! )

Ze had dus ook al door dat ik ontdekt had op welke compu ik nog steeds kon internetten na de verbouwing Schijnheilig Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 08:40

*proest* is daar dat lampje voor *LOL*

Eigenlijk is het wel erg grappig hoor.
Fijn dat 't paard zo rustig bleef.
Ik heb de mazzel dat ik dan kan overschakelen van gas naar benzine maar wedden dat die dan ook een keertje leeg is Scheve mond\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:58

nu weet je eindelijk waar dat lampje voor is, vrouwen en techniek,.......... Tong uitsteken dat zou ik thuis meteen te horen krijgen.

Maar vlak voorbij Arnhem had je mij ook nog wel kunnen bellen hoor.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 13:16

Heeeel herkenbaar.....is mij ook eens overkomen ,dacht dat er nog wel genoeg benzine in de reservetak zou zitten ,niet dussss Verward Sta je daar nog net aan de kant geschoven met je hele combinatie Bloos
Maar g oed van fouten leer je !Nooit de inhoud van de reservetank overschatten.

Waar en wie is je trainer als je vanuit Zwolle richting Arnhem moet rijden?Of is het MAttias (staat me iets van bij)?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:15

Tsja, je ouders blijf je nodig hebben in bepaalde gevallen hè......

Is je pasjesprobleem inmiddels weer opgelost?

Btw cool dat je beessie het weer doet!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 16:41

Oeps, maar wees maar blij met je Lotmobiel, want met een trailer aan de kant van de weg is nog armoediger. Paard eerder onrustig ed. Ik vind zo'n vrachtwagentje altijd een veilig gevoel geven. (ik heb er dus geen een helaas)