1ste keer buiten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

1ste keer buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 22:08

Ik ben dus vandaag voor het eerst met mijn paard naar buiten geweest samen met mijn nichtje en het verzorgstertje van de pony en de pony natuurlijk.
Ik dus voor het eerst buiten en dan al dadelijk los Verward Ja ik had niemand om haar te begeleiden. Samen met Tacheke stoer voorop ook nog. Ik had dadelijk in de gaten dat het super ging. Ze was zo braaf OK dan! echt niet normaal. Mijn nichtje had de pony vast en het verzorgstertje zat erop (wel met losse koord hé maar voor het geval moest hij op de vlucht slaan, als je hem vast hebt doet hij dat niet Verward )
Dus ik voorop met mijn groene merrie. Eerste obstakel een vrachtwagen met ijzer die aan onze bouw aan het lossen was. Vreselijk vond ik het maar ze keek niet op (ja ze keek wel rond maar deed niks *LOL* ) Toen de straat op. OK dan! ging het. En dan maar het bos in zeker Door de ritselende bladeren en wie kwamen we daar tegen toch zeker niet mijn lector bewegingsopvoeding Haha! . Maar mijn paardje vond het niet plezant om effen stil te staan, er was immers zoveel te zien in het bos wat ze nog wou zien dus zijn we maar weer verder gestapt.
Langs het kerkhof en toen op de terugweg aan een kruispuntje (waar normaal nooit auto's komen) een auto voor ons, een auto achter ons en een auto rechts van ons en als toetje nog een vrouw met een wandelwagen links. Daar stonden we dus helemaal ingesloten. Ik denk dat ik meer schrik had dan mijn paard want die liep dapper door zonder ook maar 1 voet verkeerd te zetten.
Kortweg dit was een geweldige eerste keer (buiten) OK dan!
Mij zal je vaker in het bos zien

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:24

gelukkig maar voor je!
nog veel plezier van alle buitenritten die jullie met elkaar gaan maken! OK dan! Haha!

Brandje

Berichten: 82
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:44

goed van jullie! veel plezier voortaan. Lachen