Jeetje!Kreupel aan 2 benen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Jeetje!Kreupel aan 2 benen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 19:25

Ik word net gebeld door het meisje dat Destiny vandaag los zou gooien omdat ik een beetje ziekjes thuis achter mijn pctje hang.
''Ja,sorry,dit word slecht nieuws,Destiny is kreupel aan allebei haar voorbenen!''

Jeetje!!! Ik ben gister nog met haar naar buiten geweest,er was niets aan de hand,ik heb heel rustig aangedaan.
En dan nu ineens kreupel aan 2 voorbenen...
Ze was net 2weken van de vorige kreupelheid af!!
Ik baal er echt van....Hoe kan dit nou komen??

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:37

ow wat baal je dan zeg ik weet precies hoe je je voelt

strekte ermee hopelijk loopt ze snel weer goed

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 20:09

Pff....Ik vind het echt niet leuk....Geef je je paard uithanden omdat je diegene vertrouwd,gebeurt er zoiets.
En dan ook nog glashard ontkennen dat er iets gebeurd is...

boemel

Berichten: 8400
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:38

Misschien valt het allemaal wel mee. Weet je wel zeker dat het aan beide benen is? Soms is het niet zo makkelijk te zien.
Het kan best zijn dat het meisje wat 'm buiten zette er helemaal niets aan kan doen. Paarden kunnen nou eenmaal wel eens gek doen.

Succes er mee!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:44

Sorry dat ik het zeg hoor,maar als je je paard uit handen geeft weet je dat er wat kan gebeuren!
Ik neem aan dat als er wat gebeurd is dat het meisje het wel eerlijk zou vertellen,zoiets komt toch altijd uit als ze zoiets verzwijgt!
Je vertelt ook dat je paard net van zijn vorige kreupelheid af is,ben je misschien iets te vroeg begonnen,heb je het paard wel de kans gegeven volledig te herstellen?
Laat anders de dierenarts hem eens goed nakijken,als de kreupelheid telkens terug komt !
Sucses Lundi

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 00:10

Ik weet idd dat dit kan gebeuren als ik mijn paard uithanden geef ja,Maar het probleem is dat het meisje (wat ik tot nu toe altijd heb kunnen vertrouwen) het eerlijk zou zeggen.
En laten herstellen van de vorige kreupel heid heb ik uitvoerig gedaan....ik heb echt niets geforceerd!!

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 00:26

er hoeft toch helemaal niks gebeurd te zijn waar dat meisje iets van af weet. je zegt zelf dat je dat meisje altijd hebt kunnen vertrouwen.. nou dan zou ik dat nu ook doen. kan altijd gebeuren. zeker als je paardje sinds 2 weken van kreupelheid af is.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 12:12

Het enige wat ik denk dat er gebeurd kan zijn is dat ze vast heeft gelegen,en toen zo aan het vechten was dat ze met dr benen tegen de muur aan heeft geslagen enzo.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:26

Blijft moeilijk om erachter te komen waardoor een paard kreupel is. Voorbeeld van Miro: op 5 september moesten we naar Emmeloord voor de 9de peesscan van zijn rechter voorbeen (ook voor deze ernstige blessure heb ik geenverklaring hoe dit gekomen is, ik kan alleen maar gokken). Na 1½ jaar is zijn pees eindelijk zover geheeld dat we weer kunnen gaan opbouwen...Tenminste dat was de bedoeling... De dag voor de scan merkte een vriendin van me dat Miro linksachter niet rad liep....Ik balen natuurlijk....gaf ook mijn bijrijdster de schuld omdat ze Miro 3 sept. gelongeerd had zonder overleg en we hadden al 1½ jaar niet gelongeerd. Mijn bijrijdster zei dat Miro harstikke braaf geweest was en hij had niet raar gedaan volgens haar...

Ik geloof haar en denk dat Miro ook heeft vastgelegen (of in stal of in de paddock). Nu hebben we 1 maand aan de hand gestapt en is de kreupelheid over...

-X- Anja

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:29

mischien is er ECHT niets gebeurd.............en dan ben je nu al helemaal boos op haar...........joh, als er iets is gebeurd hoor je dat snel genoeg daar op de molenkamp.............succes!!!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 12:34

Ja,er waren al zat mensen die gister bij mij aan de telefoon hingen:Ja Destiny is kreupel,wist je dat al??

Echt Molenkamp....
Maar goed,ik denk dus dat ze vast heeft gelegen,en dest is wel zo'n vechter die geeft niet snel op,dus denk ik dat ze toen gewoon heel erg heeft lopen vechten en met dr benen tegen de muren aan geslagen enzo.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:21

Erg zeg!!
ik hoop dat het snel over gaat!!1

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:51

Schuld of geen schuld , dat is het risico van dieren houden en dat kan thuis ook gebeuren , je vertelde dat ie al eerder kreupel was... misschien heeft ie een gekke bokkesprong gemaakt en toch even een spietrje verrekt ofzo dat nog stijf was... zeker met dit koude weer gebeurt dit sneller dus ik zou gewoon ff afwachten en als je het echt niet vertrouwt de DA bellen.

Sterkte en succes

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:53

Jeetje, wat erg!!!
Heel veel sterkte!