Update Sharif en Katinka

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Update Sharif en Katinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 08:08

Hier dan maar weer eens een update over mijn pukkies.

Zoals jullie wel weten is Sharif een aantal keren verstopt geweest van de zomer, we hebben hem toen gelaxeerd en daarna werdt hij verdacht van verslagen droes, wat gelukkig niet het geval was.
Daarna heeft hij een week op de praktijk gestaan, en toen ik hem weer mee naar huis nam was ik eigenlijk continu bang dat er iets mis zou gaan.
Hij moet nog steeds sandclear eten, al doet ie dat niet want hij vind het vreselijk smerig Scheve mond
Overdag staat hij in de uitloop, apart van Polly en Katinka en 's nachts op stal. Ik ben net een weekje voor school weggeweest, ik ben afgelopen weekend teruggekomen en ik moet zeggen dat ik onwijs tevreden ben.
Hij moet wel echt alleen staan, we hebben hem bij Katinka gezet toen we met Polly wegwaren en dat ging heel goed, maar zodra Polly erbij komt gaat hij zijn mest ophouden. Hij blaast dan ook helemaal op en zodra je hem alleen zet gaat hij mesten en is er niks meer aan de hand.
Ik heb het idee dat hij weer happy is al zijn we er natuurlijk nog lang niet.

En dan Tinkeltje...
Na de zware nacht die we een aantal weken hebben gehad is ze redelijk vooruit gegaan, ze kreeg natuurlijk een flinke dosis antibiotica dus het MOEST wel goed gaan.
Afgelopen week hadden we moeten stoppen met de antibiotica en dan was het zaak om de temperatuur goed in de gaten te houden. Aangezien ik er afgelopen week niet was heb ik in overleg met de dierenarts besloten om een week langer antibiotica te geven. Deze week was vrijdagavond afgelopen en sinds zaterdag is ze dus van de antibiotica af. Ze heeft eigenlijk altijd een temperatuur gehad van 38.1 maar vanmorgen had ze 37.7!!! Ik was echt blij, tuurlijk is het een momentopname en het is de vraag wat ze vandaag verder doet, maar de temperatuur stijgt in ieder geval niet. Helaas hoest ze nog wel een beetje, maar daar krijgt ze nu sputolysin voor en vanmiddag waarschijnlijk weer ventipulmin.

Kortom, het gaat de goede kant op!!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 19:50

ik denk dat hij het dan te druk vind ofzo. Op de praktijk had hij het ook af en toe en dan zette de dierenarts hem gewoon even op stal en dan ging ie mesten. Zijn darmen zijn ook helemaal van slag natuurlijk.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, SentiBot en 43 bezoekers