Miro voor de helft geschoren ;-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Miro voor de helft geschoren ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 20:07

Zo vandaag heb ik me er toe bewogen om Miro te gaan scheren. Affijn alles gereed gemaakt, Miro in het midden van de gang geknoopt, olie in de machine, even laten draaien zodat Miro een beetje aan het geluid kon wennen en toen konden we beginnen. Tong uitsteken Ik begon bij zijn linker schouder en na de eerste 3 halen had ik al spijt.....de messen waren niet scherp en de machine liep op sommige plekken vast Scheve mond Zolang ik op "gladde" huid scheerde ging het aardig maar toen ik aan de linker helft van zijn buik begon ging het niet meer en ben ik maar gestopt, door dat de machine steeds vast liep in de haren deed ik Miro natuurlijk pijn Verdrietig Nu staat Miro dus op stal met een half geschoren lichaam Ik kan morgen een andere machine lenen met nieuwe messen en dan gaan we verder en hoop ik het af te krijgen voordat ik naar mijn werk moet...

-X- Anja

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 21:28

das balen zeg...
ik leen ook altijd van iemand anders het scheerapparaat en ben ook altijd een tikkie zenuwachtig of het apparaat het volhoudt...
jammer dat je niet meteen een ander apparaat van iemand kon lenen, hoop dat je morgen meer geluk hebt OK dan!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 21:36

Heb ik 2 jaar terug ook gehad... Zag er echt niet uit Haha!
Balen dat het echt zo snel mogelijk af moet, want anders ga je het verschil echt zien... Succes!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 20:17

Hij is nu bijna kaal, en wat was hij weer braaf zeg!! Haha! Toch wel erg lekker zo'n nuchter paard Knipoog Ik moet alleen zijn benen en bij zijn hoofd nog (hoofd wordt wel drama vrees is Scheve mond ) maar dat doe ik morgen met de kleine machine. Van de machine die ik vandaag leende waren de messen vlijmscherp en gleden makkelijk door Miro's haren heen, ik heb hem 1x opengehaald (bij het losse stukje vel bij zijn knie zeg maar) Huilen Tis maar een klein wondje maar toch...arm paard Scheve mond Ik heb helaas wel wat strepen maar dat hou je toch en na 1 week zie je dat niet meer. Gelukkig zit het er op!

-X- Anja