Nou ben ik uitgekomen bij een fam. dichtbij Gouda. Ze hadden op mijn advertentie op Marktplaats gereageerd.
Afgelopen zaterdag ben ik wezen kijken, alleen (niemand kon mee, moeder zat in Belgie).
De trein had in Doetinchem storing, dus het werd een halfuur later.
Uiteindelijk na 2,5uur trein te moeten zien en horen was ik aangekomen. En hop, met de auto naar stal.
Aangekomen hebben ze me meteen wat te drinken gegeven met die hitte, en mocht ik meteen even naar Railsgraaf gaan kijken.
Hij is echt super, 1.75 m, een dotje en kan ook nog eens machtig mooi lopen!
Zijn huidige berijdster heeft hem voorgereden, Nou.. ik wist niet wat ik zag! Wat een lekker actief beengebruik en wat een uitstraling.
Omdat het zo warm was had ze maar heel even voorgereden, eigenlijk ben ik er na 10min al opgegaan.
Hij zit heerlijk, is lekker zacht in de mond, lekker laag te rijden, gooit niet hoog op, is actief aan het been.
Eigenlijk gewoon het perfecte beestje! Het was echt een zalig ritje!
Na eventjes te hebben gereden en een paar knopjes gezocht te hebben, heb ik m in dat warme weer maar weer lekker lang uitgestapt.
We hebben natijd nog even wat gepraat, ze hebben het liefst dat hij goed onderkomt, ik mag hem voor 4jaar lenen.. samen met zijn zadeltje en hoofdstelletje.
1mei komen ze hem brengen! Ik ben echt helemaal in de wolken!
Volgend weekend ga ik met mijn moeder langs, zodat zij ook even kan zien wat voor een mensen het zijn, en wat voor een paard het is.
Hier even een paar foto's:

teugeltjes iets te lang..
Nou, vinden jullie ervan?
xx Amanda

dat ik een dikke fan ben van DE burggraaf! En zijn nakomelingen
Je hebt volgens mij echt geluk met hem