Nicoline geknipt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Nicoline geknipt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 17:32

Het was vandaag niet zulk mooi weer, nogal regenachtig. Ik had de mazzel dwars door een flinke bui te fietsen op de heenweg . Nic was lekker nat, haar manen hongen vreselijk Haha!. Toen ik haar op stal had gezet, kwam de eigenaresse naar me toe. Of ik Nic ook ff wilde knippen... Bloos
Eerst maar gereden, ging hartstikke goed. Ze was nog wel heel fris, maar niet meer zo vliegerig als donderdag. Op het laatst was ze lekker los Lachen. Na het rijden waren haar manen mooi droog, dus gelijk maar begonnen met knippen. Nic haar manen waren wel 3x zo lang als normaal, dus daar moest heeel wat af. En omdat haar manen zo lang waren, hongen ze helemaal naar achteren en kreeg ik er eerst geen model in. Toen heeft de eigenaresse maar weer even geholpen, dat scheelde een stuk Haha!. Daarna de andere kant met behulp van 'n manenkam. Ging stukken beter! Op een gegeven moment kreeg ik last van mijn schouders, en ben maar gestopt. D'r zit nu een aardige boog in, alleen het witte moet nog wat korter en a/d rechterkant moet er nog echt een boog in, maar dat komt wel goed Haha!. Het ziet er nog best netjes uit voor zo'n eerste keer Cool.
Ik heb 't dus ook even over Zohran gehad... Jullie zullen me wel een muts vinden, maar ik heb het maar zo gelaten, heb niet gezegd dat het nogal dom van haar om niks tegen me te zeggen. Ik kon ook echt wel zien dat ze het niet zo bedoelde, tenminste, dat voelde zo Knipoog. Ben nu gewoon blij dat ik het achter me kan laten, al had ik het misschien ook anders aan kunnen pakken. Ik ben iig. ontzettend opgelucht Lachen.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:19

Goed dat je zo opgelucht bent! Alleen ik vind je wel een muts Haha! Nee hoor, je moet het zelf weten!
Maak je wel ff foto's van het resultaat? Tong uitsteken

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:56

Je bent ook wel en miepje hè! Maar ik kan wel goed begrijpen wat je bedoelt hoor... Heb ik ook wel eens dat ik me ergens boos over maak, en dan neem ik me voor het bespreekbaar te maken. Maar dan is het best gezellig en weer leuk en dan wil ik dat niet verpesten en laat ik het maar...
Ze zagen er niet zo florisant uit gister na de regen... Beetje zielig en verloren (en wie is zo mager geworden?) stonden ze in een hoek van de wei toen we langs kwamen... Aranka begon te hinniken... grappig hè!
Hoop dat het snel weer een plekje heeft Reinou. Je kunt altij vragen of ze weten waar hij naar toe is gegaan...

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 11:02

joyce B"]
Je bent ook wel en miepje hè! Maar ik kan wel goed begrijpen wat je bedoelt hoor... Heb ik ook wel eens dat ik me ergens boos over maak, en dan neem ik me voor het bespreekbaar te maken. Maar dan is het best gezellig en weer leuk en dan wil ik dat niet verpesten en laat ik het maar...
[/quote]
Precies! Haha!

[quote="joyce B schreef:
Ze zagen er niet zo florisant uit gister na de regen... Beetje zielig en verloren (en wie is zo mager geworden?) stonden ze in een hoek van de wei toen we langs kwamen... Aranka begon te hinniken... grappig hè!

Klopt, maja, binnenkort gaan ze 's nachts weer op stal, dus dat scheelt wel weer Lachen. Ik denk dat je Frieda bedoelt, die is best mager (door Zohran) al is Nic ook superslank Tong uitsteken.
Hihi, gek beest, hinnikten de fjordjes ook terug? Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:11

ik weet het niet meer... Aranka had zo'n schorre harde hinnik dat we dubbel lachen van het lachen Haha!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:29

Aranka was net een kerel man zo die hinikte Verward Haha!
Maar wel lief Lovers
Maare Frieda is echt wel mager geworden zeg,zonde maar dat zal nu wel bijtrekken nu Zohran er niet mer bij staat.
Inderdaad ergl.u.ll.ig trouwens dat hij zomaar weg was zonder dat ze jou op de hoogte hebben gebracht,daar zou ik ook flink pissig om worden Boos!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:34

Hey Reinou, leuk dat je geknipt hebt! Maar wat was er nou precies met Zohran gebeurd dan?

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:56

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!!!

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:52

he reinou,... waar blijven de foto's... ik ben erg benieuwd naar de resultaten....!!! Lachen