hebben jullie dat ook?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

hebben jullie dat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 12:15

altijd als ik de stal van mn paardje weer netjes heb, schoon stro, water ververst, plak hooi erin , bix in de voerbak en fabiola heel erg verrukt haar stal weer in zie gaan ,krijg ik een voldaan gevoel! zo van tis weer netjes en mn paardje is er gelukkig mee! Klinkt misschien een beetje raar Verward maar hebben jullie dat ook?


fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 15:41

fijn om te horen dat er meer mensen zijn met dat gevoel Lachen! en sylke ik sta bij leo pennings vlakbij nieuwland! wat leuk dat je bij me in de buurt staat kunnen we een keertje samen rijden!!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 11:39

ja precies!! dat zuchtende koppie erbij dat meteen tevreden naar het hooi zakt Lachen gister was ze weer zo gelukkig Lovers

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 21:31

ken het wel ja dat de stal die dag erna weer vreselijk uitziet maarja dat geeft weer extra motivatie om het weer net zo schoon te krijgen als daarvoor Haha!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, boemel, Exorcizamus, hokke, Jet, Marcato, Mel80life, mosimonster, nien81, pien2010, santaju, schumiegirl, wisja, xSannee en 121 bezoekers