1e werkdag na zwangerschapsverlof

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daatje
Berichten: 710
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 19:52

Dan ook van deze kersverse moeder een vraagje. Ik probeer sinds 2 dagen te kolven (handkolf) maar dit wil nog niet erg lukken. Als er al eens melk toeschiet, dan kom ik nog maar op zo'n 20 cc. Ik heb nog lekker verlof dus mijn dochtertje heb ik zelfs bij me als ik kolf. Maar toch schiet de melk niet toe. Ik zou graag wat voorraad willen aanleggen zodat ik ook eens langer dan twee uurtjes naar mijn paard kan en mijn man haar een flesje kan geven. Hebben jullie nog tips voor me hoe ik het kolven op gang kan krijgen???


Daatje
Berichten: 710
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:51

Dank jullie wel voor de tips!!! Ik zal doorzetten. Mijn dochtertje is 30 september geboren en heet Lisa. Het is ons eerste kindje dus alle tips zijn welkom!! Hoelang na de bevalling zijn jullie weer gaan rijden??

Daatje
Berichten: 710
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:18

Riette, blij te horen dat het nog helemaal niet zo slecht gaat met kolven. Ik ga dus rustig verder opbouwen.
lisa woog bij de geboorte maar 2760 gram, maar groeit erg goed. Ze is de eerste week al aangekomen en met drie weken is ze al naar 3310 gram gegaan. Ik heb erg veel zin om weer te gaan rijden, maar omdat Lisa vaak al om de 2 uur wil drinken gaat dat nu dus nog erg moeilijk. Vandaar dat ik nu al met kolven begin.


Daatje
Berichten: 710
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 15:54

Dat is nou echt moederinstinct denk ik dan maar. Wel lastig, overal maar die lekkende borsten!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers