racen!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 16:51

ja vandaag wist ik niet wat ik moest doen tijdens het rijden, dus.. jas aan en naar buiten!! onderweg kwam ik weer een los schaap tegen Koe die heb ik op de berg gedreven toen weer eraf en toen ging ie naast de wei grazen daarna heb ik hem niet meer gezien. helemaal naar daarachter gegaan naast de snelweg en in keiharde rengalop erover heen, eerst gedraafd en kinderen zeiden meisje leuk paard maar ik reed door. en daarna wiehoe. toen omgedraaid en nog sneller. en hij bleef maar door gaan, echt stoer Cool echt heeeel cool. laterna kreeg ik em terug in gewone galop, dat is dan echt heeeel langzaam als je dat vergelijkt. expensive heeft wel zijn best gedaan, en ook nog hondjes onderweg tegen gekomen en laterna lekker uitgestapt en nog een heel stuk aan de hand gewandeld. zucht wat is het toch een veelzijdig beest!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 17:31

echt stoer he. ik zag zijn been telkens omhoog komen echt heel hard Cool

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 18:49

haha ellen wij hebben ook geen bos hoor. ja, over de fietsbrug maar dat mag ik nog niet. het is gewoon soort wandelpaadjes met allemaal gras en bergjes enzo. ah ook leuk!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, hesterve, JPitty, Kitty_, Mark0919, Riviera87, Vagabondo, xChanelx en 36 bezoekers