Nieuwe plek voor effe uitwaaien gevonden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Nieuwe plek voor effe uitwaaien gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 18:28

Gister een nieuwe plek gevonden om effe lekker uit te waaien.
Ik ben sinds september verhuist en hier heb je niet echt uitrijmogelijkheden, behave dan gewoon t dorp in. Maar ben eens op pad gegaan en heb wat ontdekt. Hier in de polder is er sinds een paar jaar een nieuwe weg en daarnaast is een echte super brede berm van een meter of 6 breed en een kilometer of 3 lang. Hier heeft hij zich helemaal op uitgeleeft, heerlijk tegen de wind in crossen en af en toe even aantrekken als een auto wilde passeren. Tenslotte moet je je niet zomaar gewonnen geven.
Zekers dat we dat stukje nog heel wat keertjes gaan zien. We hebben er beide erg van genoten.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.


KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 18:30

Ach ik woon er al 26 jaar maar om met paard rond te rijden is toch weer anders en ze verbouwen de polder de laatste paar jaar behoorlijk. Maar ik ben erg blij met een pad waar hij zich af en toe alle frustraties weg kan rennen, dat vind ie heerlijk(en ik ook). Dat is nou het enigste wat we miste van de andere stalling (bij het A'damsebos).

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 22:11

Bij de manege in Nw-Vennep, je weet wel bij t station.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.


KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 02:06

Ja bevalt me prima, heb t er erg naar me zin, is ook wel lekker dicht bij (zo'n 500 mtr van me huis).
Ik ben illegaal in de berm gaan rijden van een polderweg hier in de buurt, van Nw-Vennep naar Hoofddorp. Wel een hoop auto's aan de zijkant maar dat kan mij en me paard niet deren, de berm is er extreem breed en dus absoluut veilig.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 23:28

Dat moet je zeker doen Cloris. Ik geniet nog steeds van de vele foto's van vorige keer die je manlief gemaakt heeft. Ik had het er nog wel prima naar me zin maar de afstand brak me toch wel een beetje financieel op. Als ik me auto heb wil ook nog een keer die spaanse schone van jouw komen bewonderen.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, marit1999, Mark0919, Noukie123, Perros en 40 bezoekers