Stal rhijnauwen is erg leerzaam en erg gezellig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Stal rhijnauwen is erg leerzaam en erg gezellig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 20:37

Voor de mensen die het nog niet weten: Stal rhijnauwen is erg gezellig en erg leerzaam .

Ik sta sinds 26 september op stal rhijnauwen. En ik wist niet dat je in zo`n korte tijd zoveel kon leren . En je ziet de paarden per dag veranderen. Ze worden zoveel mooier en voller.

Ik heb een hengst van 2 jaar. Hij liep achter niet zo goed Scheve mond . Nu hebben we met zijn drieen gekeken en toen kwamen rhijnauwen en haar man lief er achter dat mijn lieve paardje helemaal vast zit. Das balen een flinke tegen valler . Nu moet ik hem met longeren en met de hulp van de hoefsmid weer beter zien te krijgen. Wat was er gebeurt als ik niet bij jullie op stal had gestaan???? Waarschijnlijk had ik hem dan over een jaar kwijt geweest. Zijn half broer is als 4 jarige afgemaakt wegens een vergroeide rug. Dat had mij dus ook kunnen over komen. Nu zie je maar hoe belangrijk het is dat je goed begeleid wordt *LOL*
En ik maar denken dat hij super liep, blijkt hij achter gewoon heel slap te zijn Bloos! Ik schaam me rot ik had dat dus echt niet gezien.

Ik heb ook een 13 jarige ruin. En ook van hem dacht ik dat ik hem goed aan het lopen had. En ik maar lessen. En nu valt hij over zijn eigen benen!! hahah Eigenlijk is het niet om te lachen, Ik heb hem te veel met me handen gereden waardoor hij veel steun aan mij had. Nu rij ik anders en moet hij op zijn eigen benen lopen en dat valt niet mee!!
Maar het gaat iedere dag beter!! Wat er allemaal al niet kan veranderen als je naar een andere stal gaat...

En zelfs jip vind het helemaal geweldig!! Jip is een shetlandpony van 4 jaar. En sinds we in bunnik staan heeft ook jip een stalletje. Hij vind het super OK dan!

Ik wil iedereen van stal rhijnauwen bedanken voor de leuke welkom. Iedereen is net zo aardig. Ik was best een beetje zenuwachtig omdat ik altijd alleen op een stal gestaan had. Maar iedereen is geweldig.

En rhijnauwen bedankt voor alle hulp en adviezen!! OK dan! jullie zijn geweldig!!!

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:21

Zo, zo Mariette stop maar weer een veertje in ................
Nee hoor grapje, mensen begrijpen gelukkig jullie methode.
Dikke koe zag het anders hi, hi, hi, laat Cor het maar niet lezen. Haha!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 08:22

Nou Mariette en Cor, dit zegt genoeg over jullie stal.
Dit is wel wat ik zaterdag tijdens de clinic aantrof, gedegen instructie, nette stallen, paardjes die lekker buiten kunnen en heel veel gezelligheid.
Betere reklame is er toch niet OK dan!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 18:08

Inderdaad de paarden staan er netjes bij tevens een goeie verzorging! Lekker een rustige onspannen stal!
Kortom erg gezellig, kon je zaterdag op de clinic ook wel merken!
Lesgeven heb ik absoluut geen op of aanmerkingen over ben erguh te spreken over de manier van lesgeven!!!
Kortom toppie!!!!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 18:32

Larissatjuh schreef:
hmmmm waar zit die manege dan precies...in utrecht Verward

Bloos ik word hier wel een beetje stil van hoor Bloos we doen gewoon ons best!
wij hebben geen manege, maar een kleine pensionstal aan de rand van Utrecht, we houden ons al ruim 25 jaar bezig met zadelmak maken, trainen, begeleiden van ruiter en paard. dank je wel dolfijntje voor deze lieve woorden over ons enhet gaat allemaal goed komen met jou en jouw paardjes hoor

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 19:25

Nou altijd goed toch zulke reclame OK dan! je kunt geen betere wensen denk ik.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 19:22

dolfijntje schreef:
Ik heb een hengst van 2 jaar. Hij liep achter niet zo goed Scheve mond . Nu hebben we met zijn drieen gekeken en toen kwamen rhijnauwen en haar man lief er achter dat mijn lieve paardje helemaal vast zit. Das balen een flinke tegen valler .

helaas heeft de dierenarts vandaag een iets negatiever oordeel gegeven over dit paard, wat is het toch verschrikkelijk balen wanneer mensen willens en wetens een ongeschikt paard als 'fantastisch en geweldig'verkopen en het blijkt toch de kat in de zak te zijn Boos! ik vind het zo ontzettend erg voor je dolfijntje Ach gut !!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:49

Ja, ik leef ook echt ontzettend met je mee dolfijntje! Verdrietig Heel veel sterkte in deze moeilijke en zware periode! Ach gut

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 23:21

tequila schreef:
Ja, ik leef ook echt ontzettend met je mee dolfijntje! Verdrietig Heel veel sterkte in deze moeilijke en zware periode! Ach gut


Ik weet niet wat er met je paardje aan de hand is , maar toch wil ik je sterkte wensen.

PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:39

Rhijnauwen: ik sluit me volledig aan bij Dolfijntje! Maar dat wisten jullie al! Wat een paard kan veranderen in z'on korte tijd (en de ruiter!)
Maar wat een verschrikkelijk nieuws Dolfijntje. En wat kan ik boos worden om mensen die je zo kunnen misleiden. Waar jij en je paard de dupe van zijn, GRRRRR.
Dolfijntje: heel erg veel sterkte en kop op!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:43

Dolfijntje heel veel sterkte de komende tijd!
Maar ik weet zeker dat Rhijnauwen je er weer boven op helpt!