hond geopereerd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

hond geopereerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 18:02

Vandaag moest mijn oudste mechelaar Darco onder het mes.
Hij had een kies die was zo zwaar beschadigd dat die was gaan rotten.. Misselijk
Hij liep hier al een tijdje mee.. maar omdat hij er gewoon op kauwde en geen last had met eten zijn we niet op stel en sprong naar de dierenarts gegaan. Rolleyes
Bijna 2 weken geleden heb ik een fikse vechtpartij tussen mijn oudste en jongste reu gehad Blauw oog en sindsdien hoeste de oudste heel vervelend. Omdat dit na een week nog niet minder werdt zijn we maandag toch bij de DA beland.
Kies moest eruit en dan zou hij gelijk naar zijn luchtpijp kijken of daar beschadigingen waren..
Vanmorgen om half 9 naar Bergen gebracht.. en om 15.15 uur kreeg ik eindelijk het telefoontje dat we hem om konden halen.
Operatie was goed gegaan.. Luchtpijp was gelukkig niet beschadigd alleen geirriteerd.. Toen we hem ophaalde had hij net zijn hele deken onder geplast en volgespugt.. dus zo maar snel meegenomen.. Hyper!
Sinddien ligt hij heerlijk bij ons te kroelen op de bank en zijn roes uit te slapen. Slapen
Ik ben benieuwd wat we de komende dagen mee gaan maken als de pijnstillers uitgewerkt zijn Scheve mond

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 18:30

Hij is echt heel zielig op dit moment en dat mag van mij dan ook maar een keer Knipoog Maar ik moet zeggen dat hij zich beter gedraagd als de laatste 2 operaties die ik met mijn andere honden heb meegemaakt.
Ik zal hem de knuf overbrengen. Ach gut

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 18:33

Pauline schreef:
Hoe oud is hij?


Hij wordt in Januari 7 jaar. Hij heeft altijd al een slecht gebit gehad waardoor ik ook met hem moeten stoppen met de hondensport..
Hij wilde wel maar hij kon niet..Zielig hoor mijn hoopje hond Lovers

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ninaka, Poety, wollenmuts en 40 bezoekers