hebben jullie dat ook?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

hebben jullie dat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 12:15

altijd als ik de stal van mn paardje weer netjes heb, schoon stro, water ververst, plak hooi erin , bix in de voerbak en fabiola heel erg verrukt haar stal weer in zie gaan ,krijg ik een voldaan gevoel! zo van tis weer netjes en mn paardje is er gelukkig mee! Klinkt misschien een beetje raar Verward maar hebben jullie dat ook?

Joplin
Berichten: 2
Geregistreerd: 23-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:26

Natuurlijk! als je goed voor je paard bent en je houdt van hem/haar, dan geven de gewoonste dingen die je voor hem/haar doet een euforisch gevoel...men noemt het in de volksmond ook wel liefde of verliefdheid! lik van joplin

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:55

Ja zeker.... alleen verdwijnt dat gevoel altijd redelijk snel weer, aangezien Cinzano altijd eerst wil plassen in een schone stal Scheve mond .

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:00

Dat gevoel van Cinzano herken ik ook heel erg. Afgelopen maandag heb ik Prisca's staart en benen gewassen en verder helemaal wit gepoetst... Kom ik daar dinsdag aan... Vies.. vies! echt niet normaal. de mest zat aan haar oren. Net of zij dan extra haar best doet om vies te worden, zodat je haar weer lekker kunt poetsen en wassen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:01

Nu hoef ik mn stal niet zelf schoon te maken enzo, maar ik weet nog wel als ik een nieuwe pony had, dat ik de hele dag bezig was met de stal.
Drinkbak goed schoon, extra laag stro, lekker brokjes erin, hooi... Daar kreeg ik altijd een heel goed gevoel van.

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:05

Dan is hij wel niet van mij maar als ik max's z'n stal helamaal heb uitgemest, opgetrooid, al het stro uit de bakken en weer alles aangeveegt denk ik zo als hij straks uit de paddock komt en in z'n stalletje loopt denkt hij vast, dat is een lekker stalletje.......
maar het eerte wat hij doet is mesten plassen en al het stro op een hoop gooien Scheve mond

zal wel een teretoriaal iets zijn ofzo (hoop je dan maar)

montananicole

Berichten: 146
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: bovenkarspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 14:04

Ik hoef dan wel niet zelf uit te mesten, maar het word niet altijd evengoed gedaan en dan doe ik het lekker zelf nog een keer en dan denk ik nou kan ze toch lekker slapen!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:19

Ja dat heb ik ook altijd?

P.S waar staat Fabiola nu? Ik sta namelijk nu bij Nieuwland in st. Pancras...

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:32

Ja eigenlijk wel.

Ik heb alleen ook moeite met weg gaan.
Is alles klaar, ben ik niets vergeten, heeft hij het warm enz enz. Haha!

Erg he

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 15:41

fijn om te horen dat er meer mensen zijn met dat gevoel Lachen! en sylke ik sta bij leo pennings vlakbij nieuwland! wat leuk dat je bij me in de buurt staat kunnen we een keertje samen rijden!!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:54

jah en dan gaan ze in hun schone stal rollen jah dat is een mooi gevoel!!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 15:21

er is geen beter gevoel (vind ik) dan dat je paardje weer helemaal tevreden op zijn eten staat te kwauwen....
denk niet dat er een beter gevoel bestaat!!!

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 16:01

Ja, dat is tog mooi?
zij is dr dankbaar voor Lachen + jij bent blij = Helemaal goed OK dan!
maja als ik r zo over denk als k n stal of kooi *v mn ratten,hamsters & knijn* ben ik ook blij Haha!
..naja..totdat ze alles weer overhoop gooien zovan: mooi! kunnen wij t weer lekker vies maken! OK dan!
Verdrietig Lachen achja..

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:13

Ja, zeker wel! Vandaag heb ik Jessica moeten verplaatsen vanwege een lekkage en de kleine draak staat nu in een paardenstal die helemaal schoon en lekker hoog opgestrooid was... Ik heb haar een uur lang lekker gepoetst en toen ze die stal inliep, ging ze zo lief zuchten! Dat was echt wel even a moment of luck, ja!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:39

Jah dat ken ik! Lachen Heb je je werk klaar, en je ziet dat je paardje er blij mee is.... Dat is gewoon een goed gevoel. (ik heb geen eigen paard hoor, maar ik mest op de manege meestal op zaterdag alle boxen uit)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:17

Zeker weten heb ik ook hoor, alleen is het na een kwartier al weer over want dat ligt alles weer vol drollen en pies en gaat ze daar lekker boven op liggen....snap dat beest soms echtniet hoor...maar ik heb het ook als ik mn konijn een schoon hokje geef hoor!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:25

ja natuurlijk!elke keer als alles lekker schoon is voel ik me weer helemaal lekker! OK dan!.het gevoel dat je het ergens voor doet!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 11:39

ja precies!! dat zuchtende koppie erbij dat meteen tevreden naar het hooi zakt Lachen gister was ze weer zo gelukkig Lovers

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:07

ja! en dan lekker haar dikke pyamaatje(winterdeken) aan,en lekker aan dat hooi knabbelen :heerlijk!!
dat gevoel krijg ik ook altijd als we met een groepje op buitenrit zijn:dat geklik en geklak van de hoefijzers op de straat:heerlijk!!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:07

Toen ik nog zelf mijn stal uitmeste had ik dat ook ja..
Ik vindt het ook altijd mooi om te zien als een stal er schoon uit ziet Haha!
Nu mest iemand anders mijn stal uit.. dat hoort bij de stalling.. maar ik zou het toch het liefste zelf doen.. anders heb ik het idee dat het niet schoon genoeg is.. Verward

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 16:05

ik vind dat ook idd geweldig, alleen gaat Mango ook gelijk plassen!! Haha!
maar dat is geen probleem hoor de volgende dag moet ik toch weer mesten want meneer is een vuile viezerik, ik ben nu zeer blij met de
dekentijd want ik kon soms wel 3 uur poetsen en dan was hij nog niet schoon echt super irritant om op een vies paard te rijden!!
nu zijn alleen zn wangetjes geel want meneer ligt helemaal languit met
zn hoofd in het stro echt een gekkie!!!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:27

Ja, dat heb ik ook, ik maak niet snel echt alles GOED schoon, maar als ik het schoonmaak, dan moet het ook echt GOED gebeuren, dus dan benik altijd heel lang bezig en dan moet het allemaal heel mooi schoon zijn enzo, als het dan daarna schoon is, ben ik helemaal vrolijk. Maar dan kom ik de dag erna weer op stal en dan is die stal weer net zoals 2 dagen ervoor Scheve mond

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 21:31

ken het wel ja dat de stal die dag erna weer vreselijk uitziet maarja dat geeft weer extra motivatie om het weer net zo schoon te krijgen als daarvoor Haha!