1e werkdag na zwangerschapsverlof

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pauline
Berichten: 12185
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 09:49

Ik gaf ook zo rond de 180 cc.
He, gaat goed zo als ik het lees, goed zeg! Ik ken dat gevoel van even snikken als j de eerste keer niet in bedje stopt enzo...
Ik denk dat het wel belangrijk is dat je je tijd blijft nemen met kolven, anders verlies je uiteindelijk je toeschietreflex (had ik dus Boos! )

Fijn dat het eigenlijk allemaal zo goed gaat, hoeveel uur ga je werken?



Pauline
Berichten: 12185
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:07

Geen paniek! Vaak is het in het begin maar heel weinig, goed dat je er dus al mee begint. Het beste kun je kolven tussen 2 voedingen in, dan is er weer genoeg in de maak Lachen
Zet eenkopje thee, muziekje aan, krantje erbij, RUST en kolven maar. Ik vond een electrische wel een verademing.....Voelde me daarmee iets minder een koe:D Ik heb 6 maanden gekolfd en toen had ik opeens geen toeschietreflex meer Verward Maar was zelf ook ziek enzo....

Je kunt kijken op www.borstvoeding.pagina.nl daar is ergens een forum en dat was voor mij echt een hulp. Als je de vragen terugleest denk je O jaa idd. ooo...enzovoorts Knipoog

Heb het wel gemist, hoe oud is je kindje, hoe heet het en welk geslacht enz? Vertel vertel...

Je mag evt. ook pb-en als je meer wilt weten hoor.

Pauline
Berichten: 12185
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:32

Hm, ik wil je niet ontmoedigen maar bij hielp dat dus niet Ik denk dat je heel goed bezig bent door er op tijd aan te beginnen en rust te nemen, evt. een foto van je kind erbij etc.

Ik ben vrij snel weer begonnen, 3 weken dacht ik? Ik ben toen Joris gaan inrijden, hangen was geen goed idee (geen buikspieren nog he;) ) maar rijden ging goed, gewoon niet te lang.
Je moet je lijf volgen, dan komt het wel goed!

Pauline
Berichten: 12185
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:13

Ik heb Jurrian pas hapjes gegeven vanaf ongeveer 6 maanden. Mijn vriendin werkt op de couveuse en heeft het gevraagd bij de voedingsdeskundige aldaar. Zij raden zeer dringend aan te wachten tot 6 maanden, pas dan zijn de darmpjes echt uitgerijpt.

En dan vers fruit, even koken om het rauwe eraf te halen en dan door de blender. Beste is 1 fruitsoort en paar dagen dat je kunt zien hoe ze erop reageert.

Ik had het volgende schema (even denken)
8.00 drinken en spelen
9.30 naar bed
12.00 drinken en spelen
13.00 naar bed
16.00 drinken en spelen
17.00 naar bed
20.00 drinken en spelen
als hij moe was naar bed, en dan de nacht. ZOiets, dacht ik. Na het eten een uurtje of anderhalf (soms langer) spelen en knuffelen enz. en dan naar bed. Ook in de avond.

Nu slaapt hij nog 2 keer, maar dat gaat er langzaamaan af.

Pauline
Berichten: 12185
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 22:53

Hou op schei uit over tandjes Haha! Wij hebben er pas 2 bij elkaar gespaard in een jaar Boos! Maar ach...dat komt wel (hoop ik).
Jurrian is nu een jaar en ruim 9 kilo, bijna 10. Hij had ook een dikke periode, maar nu is hij juist erg tenger. Valt geen peil op te trekken....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, corinec en 28 bezoekers