Ik mis je nog steeds, mijn cosima

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

amargith
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Tienen (belgië)

Ik mis je nog steeds, mijn cosima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 17:22

Heb deze site leren kennen via een vriendin. En moet zeggen. Het bevalt me zeer. Nu kan ik ook eens mijn verhaal kwijt.
Ben als klein meisje begonnen in manages te rijden met veel vallen en opstaan. Heb privé-lessen gevolgd en A-brevet afgelegd. Wou graag een eigen paard en een b-brevet afleggen.
En ben haar tegengekomen. Cosima: zij zou mijn paard worden. Een prachtige luxemburgse dressuurmerrie. Heb na een maand proef haar gekocht. Het waren 3 zalige maanden met haar. Maar aan alle mooie liedjes kwam een eind. Ze stond mank en had pijn. Na onderzoek kwam het ergste naar boven: hoefkatrol. Ze had het al zeker 2 jaar en was door de klinische keuring gekomen. Waarschijnlijk verdoofd. Infiltrage, al één van sterkste verdovingen. Na heen en weer gepraat zijn ze haar komen ophalen. Zonder boe of ba de trailer op. Het deed pijn. Zooo pijn. Kreeg mijn aankoopgeld terug, maar wat zou er van haar komen. Opnieuw verdoofd en geinfiltreerd of slachthuis? Niks goed dus. Heb nog geprobeerd een thuis voor haar te vinden, een soort pension, maar zo weinig tijd,...
Heb zo spijt van wat er gebeurd is. We pasten perfect bij elkaar. Al was het maar 3 maand. Maar het leek alsof 2 puzzelstukjes die in elkaar pasten. Ik mis haar nog steeds.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers