Jona voor de tweede keer voor de wagen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Jona voor de tweede keer voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 19:51

Na eindelijk een eigen karretje gakocht Haha! te hebben was het afgelopen zondag eindelijk zover. Na een aantal weken met Jona gesleept te hebben kon ik eindelijk verder. Eerst lekker poetsen, daarna rustig inspannen.
Pa hield Jona vast terwijl ik inspande. Alles ging goed, maar moet er wel aan wennen dat ik onafhankelijk burry's heb. Daarna de bak in. Jona was super braaf Schijnheilig . Na ongeveer 20 minuten wilden we kijken wat ze buiten deed. Dus nog 1 keer halt houden zodat pa een pet kon opzetten. Begint ze me toch te bokken Verward en ze komt met haar rechterachter been over de burry. ze bleef maar bokken, Op een gegeven moment geef ik ze een flinke lel met de zweep. Ze geeft nog een bok en komt weer goed te staan, daarna nog ong. 15-20 minuten in de bak gereden, met een profesorisch gerepareerd tuig en niet naar buiten. Jona liep niet helemaal goed i.v.m. behoorlijk wat schaafwonden, zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant van haar rechterachterbeen. Dus afgelopen zondag was het behoorlijk sensatie bij ons op stal.

sorry voor het lange verhaal


bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 20:00

bedankt voor de reacties. Het was idd schrikken.

Het is niet erg iets moois te verliezen beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad. (Heilige anthonius van Rowwen Hèze)

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 20:52

Even een update.
Inmiddels heeft Jona er nog 2 keer voor de kar gestaan en beide keren meteen naar buiten gegaan. Ging super goed, de laatste keer ze;fs onbedoeld gegalopeerd.

Het is niet erg iets moois te verliezen beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad. (Heilige anthonius van Rowwen Hèze)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Angie91, Ellen_ov, Karintich, MightyMike, Plonspony, Supertje, Vagabondo, vilo, ziechriet en 141 bezoekers