coby van baalen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:30

MelodyT schreef:
het was kei leuk joh heb 24fotos geknipt..eerst kregen we een rondleiding van marlies..daarna liet coby dr zilver zien wat ze in sidney had gewonnen..even later ging marlies met pasteur aan de gang een 6jaarig paard van hun waar ze kwa rijden alles over uitlegde..gelijk darna kwam marrigje v baalen en marga de vries hun pas de deux op muziek laten zien(marrigje op paint&power en marga op dodo)maar was echt een helel leuke dag zo gouw de fotos klaar zijn zet ik ze op bokt!!


Je bedoelt Mara de Vries (Z2) met Dodo en Marrigje van Baalen op Power&Paint (Z2).
Ik denk dat het een hele leuke pas-de-deux is geweest, ik heb ze beide op de Hippiade zien rijden. Toch wel een aparte kleur (valk) en dan een pas-de-deux op dat niveau OK dan!

Don't dream your life, live your dreams!


gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:50

Honeybee"]
[quote="gabyfedde schreef:
Je bedoelt Mara de Vries (Z2) met Dodo

Ik heb die Mara dus wel eens zien rijden bij haar rijvereniging.. damn.. wat kan die meid rijden. Zou willen dat ik dat kon.
[/quote]


Ze reed eerst voor onze kring (Rivierengebied), nu rijdt ze voor de Biesboschruiters.
Jij komt uit Drachten?
Ze kan zeker goed rijden, reed met een Shetlander ook iedereen eruit!

Don't dream your life, live your dreams!

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:28

Honeybee"]
[quote="gabyfedde"][quote="Honeybee"]
[quote="gabyfedde schreef:
Je bedoelt Mara de Vries (Z2) met Dodo

Ik heb die Mara dus wel eens zien rijden bij haar rijvereniging.. damn.. wat kan die meid rijden. Zou willen dat ik dat kon.
[/quote]


Ze reed eerst voor onze kring (Rivierengebied), nu rijdt ze voor de Biesboschruiters.
Jij komt uit Drachten?
Ze kan zeker goed rijden, reed met een Shetlander ook iedereen eruit!
[/quote]
Ja, ik kom uit Drachten, maar zag haar rijden toen ik bij Marijke vertoefde en ze contributie voor de rijvereniging al rijdend door het dorp ophaalden. Ik er op het fietsje achteraan.
Na deze rit stapte ze op het paard van iemand anders en reed er zonder passende beugels enz. zo mee weg. Mijn tong hing me ergens op mijn knieeen zo ongeveer. Haha!

Hieronder een foto van die rit... rechtsvoor rijdt Mara. Tweede van links is Marijke
Afbeelding
[/quote]

Leuk zeg!
Poederoyen City! Altijd een heel gezellige kringwedstrijd daar!

Don't dream your life, live your dreams!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Bielsje, Mark0919, vilheide en 53 bezoekers