paard en al gevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

paard en al gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 18:27

Ik zaterdag op me werk ik denk nou laat ik is een fjord pakken om te rijden Knipoog IK Denk is weer wat anders Haha!
nou fjord gepoetst en gezadelt de bak in opgestapt en hij braaf.. ik lekker draven en dat beest is toch sterk.. ik eindelijk dat beest gestopt en later weer aangedraaft dus ik elke keer voltes maken als die te snel ging en dat hielp dus ik denk nou een galopje wagen Scheve mond maar toen ik aansprong ging die rennen en draaide die om en struikelde die Verdrietig en zat die op zijn knieen.. Ik glee een meter door de bak en ik hoorde hem kreunen en lag die op zijn zij Ziek
lag die lekker met zijn hoofd en nek zand er in te wrijven en wou die gaan rollen dus ik hem op hoog gejaagd en hij had helemaal niks ik heb dan pijn in me schouder en in me hand
en het moest natuurlijk precies op me laatste werkdag gebeuren want ik ga pas weer in maart naar de camping.. Maarja Voor de rest was alles wels uper gegaan Haha!


Geen Fjord MEer vooR Mij Brengen Me OngelUk Tong uitsteken

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:28

hahaha leuk verhaal. Gelukkig dat je bijna nix hebt!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:33

Tja je kan sturen of je kan het niet Tong uitsteken

Nee hoor grapje Kim Knipoog Hou het maar gewoon bij leuke pony's die je wel kan rijden Haha! Dan gaat het vast een stukje beter Knipoog

Een paar weken geleden ben ik met Celvin in de binnenbak gevallen, we gingen samen onderuit en ik stond nog sneller dan hem Haha! Hij had niets en ik was bont en blauw Tja paardrijden gaat niet over rozen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 18:34

jah me schouder doet het zeerst Boos! MAar ja zo zie je fjorden zijn toche een beetje lomp vind ik dan he

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 18:40

ukkiepuk schreef:
Tja je kan sturen of je kan het niet Tong uitsteken

Nee hoor grapje Kim Knipoog Hou het maar gewoon bij leuke pony's die je wel kan rijden Haha! Dan gaat het vast een stukje beter Knipoog

Een paar weken geleden ben ik met Celvin in de binnenbak gevallen, we gingen samen onderuit en ik stond nog sneller dan hem Haha! Hij had niets en ik was bont en blauw Tja paardrijden gaat niet over rozen


hahaha ja daar zie ik Cel ook voor aan.. ik heb volgens mij ook een blauw been Scheve mond hahahaha maar hij nam er gebruik van hij bleef lekker liggen Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 08:30

neej maar ik moes er naderhand ook om lachen Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 12:00

die fjord bleef lekker liggen als eertste en wou rollen gekke knollie

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 15:33

junta_mellie schreef:
jah me schouder doet het zeerst Boos! MAar ja zo zie je fjorden zijn toche een beetje lomp vind ik dan he



whahaa fjorden zijn niet lomp Knipoog noujaaaa... een beetje wel Tong uitsteken Renee is pas ook met zazou gevallen..

maar toch wel beterschap met je arm

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 17:14

HiHIHI dankje.. JA Daar zie ik ZaZou ook wel voor aan Haha!:P

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:41

junta_mellie schreef:
HiHIHI dankje.. JA Daar zie ik ZaZou ook wel voor aan Haha!:P


Knipoog ja ze is niet zo slim Tong uitsteken

bruintje
Berichten: 41
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:43

ik had heel vroeger een Fjord die altijd te hard door de bocht ging in de bak in galop, dan gleed ie onderuit, ben er gelukkig nooit onder gekomen, hij deed het echt vet vaak!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 18:39

HaHA Ja ik heb gelukkig alleen zeere ribben en arm meer niet Haha!