Paard mishandeld!! Wat erg!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Paard mishandeld!! Wat erg!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 22:42

Hebben jullie dat ook gezien op tv?? Er was een paard mishandeld in een wei ik weet niet meer waar...Gewoon op klaarlichte dag was het paard meerdere malen in haar geslachtsdelen gestoken!!!!! :@ :@ Ik kon wel janken!!!! Dit kan toch niet?? Ja ik moest dit even kwijt en ik denk dat ik niet hoef te vragen wat jullie ervan vinden want dat lijkt me wel duidelijk maar toch...
Fijn dat ik het hier ff kwijt kan!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:00

ik zag het per ongeluk in een voorstukje, vandaar dat ik maar niet naar Hart voor Nederland heb gekeken, het was in Woudenberg trouwens.
Het is ook wel weer te walgelijk voor woorden!!!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:02

Is het weer zo ver?Je krijgt er toch een sik van!Wanneer gaan ze hier nou eens echt iets tegen doen? Verward

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:03

moet je ze wel eerst betrappen....en dan kun je ze gerust aan mij geven...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:08

Djieesss, dat is wel heel erg dichtbij.. Waarom kunnen ze zoiemand niet te pakken krijgen???

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 23:08

FlairS schreef:
Is het weer zo ver?Je krijgt er toch een sik van!Wanneer gaan ze hier nou eens echt iets tegen doen? Verward


Konden we er maar iets tegen doen!!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:13

Ja had 't gezien, maar 't was niet echt schokkend in die zin dat je iets engs zag. Verder snap ik niet dat iemand dit uberhaupt leuk vindt om dit te doen. "t arme paard!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:17

he gatverdamme weer zo'n idioote aktie door zo'n zieke geest, woudenberg komt nu wel angstig dichtbij, gatver!

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 00:21

Tis verschrikkelijk. Die arme merrie!! Je zag inderdaad niets schokkends maar de verwonding was niet nix. Een snee van zo'n 20cm lang en 2 cm diep in de schede van het arme dier. Huilen
Ik hoop toch zo dat ze die imbeciel te pakken krijgen. Boos! Maar brutaal is hij wel. Het is namelijk op klaarlichte dag gebeurd!!!
De kriebels krijg je hiervan...

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 11:42

Gatver... Hoevaak is dit inmiddels al wel niet gebeurd.
Ik word er altijd misselijk van als ik het zie..
Ze mogen mij ook de dader wel even langs komen brengen.
Zal ik zijn geslachtsdelen eens lekker verminken.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 12:03

Ik heb het ook gezien ja..Verschrikkelijk he..Als ze die dader pakken,mogen ze hem gerust even hier langsbrengen..Denk niet dat ie dan ooit nog op zal staan...Grr,wat beweegd iemand toch tot zulke gruwelijke daden...Dan moet je wel een erge zieke geest hebben.

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 12:29

Dit is dus voor mij een reden om mijn paard NOOIT zonder toezicht buiten te laten staan. Mijn vriendin heeft een hartstikke mooi stuk land waar ik Tjal voor een klein prijsje neer mag zetten, maar ik durf het niet aan. Vreselijk toch, dat je zelf en je paard gewoon nergens meer helemaal veilig zijn... (zei oma...)

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 12:33

vreselijk. Huilen
laat de dader maar eens naar een boktmeeting komen OK dan! Haha!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:15

Te gek voor woorden,wat bezielt zo een mafkees die dat doet in godsnaam?
Gisteren stond er ook al weer een stukje over een mishandeld schaap in de krant!
De rillingen lopen je over het lijf als je zoiets ziet of leest!
Ik sta niet voor me zelf in al zou ik zoiets zien gebeuren,ik denk dat ik weinig van het persoon heel laat!
Mensen ogen open houden ,mocht je iets verdachts zien ga er heen,geef dat soort figuren aub geen kans meer !!!
Liefs Lundi

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:27

het moet niet gekker worden waar zijn mensen mee bezig ik vond het zo zielig bijna alleen maar merries zijn de duppe van dit

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:28

jemig ik snap echt niet dat mensen zo gek kunnen zijn. En als ze hem pakken mogen ze hem uiteraard ook wel bij mij brengen!! Moet alleen nog even bedenken wat ik er mee ga doen. Maar goed tijd zat denk ik, want ze doen er nog niet echt veel aan.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:34

Volgens mij brengt het uitzenden op tv van zulke misdrijven alleen maar meer 'mensen' op zulke rare ideeën... klopt het nou dat het paard geopereerd moet worden en de baarmoeder weggehaald moet worden of heb ik dat mis?!
Zulke gebeurtenissen maken dus dat ik eerst een huisje met een stuk weiland wil voordat ik een paardje koop; ik moet er gewoon toezicht op kunnen hebben, anders zit ik echt niet rustig!
Wanneer wordt er nou eens actie ondernomen tegen zulke zieke lui?!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:36

Hier in Enschede is in de nacht van vrijdag op zaterdag ook weer een schaap in stukken gesneden en in een beek gegooid!
Dit is het 11e geval in dit jaar.
Laat staan vorig jaar met al die paarden.............................

LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:58

Ik heb het niet gezien maar zo te horen........ Jeetje wat erg zeg! Zule mensen............. :@

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:13

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Ik hoef niks meer te melden geloof ik behalve dan dat ik hier met een knalrode kop jankend achter de pc zit.....
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 20:13


Dit is toch niet normaal Boos! Boos! Extreme duivel . Die gasten moeten zelf mishandt worden. Mag ik dat doen Dan zullen ze wat mee maken!!!
Waarom nou altijd dieren Verward Die kunnen er niks aan doen dat de wereld niet altijd even leuk is. Zij kunnen niks terug doen. ZO WEER LOOS!!!

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 20:19

Oeh.. als ik ze in handen krijg, hang ik uhm aan z'n klote op, en daarna breek ik botje voor botje zijn hele lichaam.

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:06

o neej neit weer he wrom doe je zoiets :S:S:S:s

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 23:55

die mensen die zoiets doen zijn het leven niet waard vind ik.
voor straf zouden ze hetzelfde mee moeten maken....
verschrikkelijk dat er zoiets gebeurd zeg...