Ik had alleen maar teugels nodig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Ik had alleen maar teugels nodig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 22:05

en ik heb nu ook een deken en bijna een dekje maar het duveltje op mijn schouder weerhield me van de koop Tong uitsteken

Zondag knapte mijn teugel doordat mable erin ging staan na het rijden en zonder teugels kun je niet dus hup naar de ruitersportzaak..
De deken stond boven aan mijn lijstje maar ik wilde nog even wachten tot het kouder werd en vandaag had ik het zoooo koud dus de deken was een verantwoorde koop
Maar er waren ook heeeel veel nieuwe dekjes in oranje zo gaaf!niet die knal kleur maar heel warm en ik keek nog ene keer en daar zag ik precies de rode die ik nog zocht.....
Maar die zocht ik een paar weken geleden omdat ik nog rode bandages had liggen.. maar die vond ik niet en dus heb ik toen al een zwart dekje gekocht (volgen jullie het nog Knipoog )
Dus eigenlijk kon ik geen smoes verzinnen om de koop van het rode dekje door te laten gaan... Verdrietig
Maar ik ben wel heeeel blij met mijn Harrys horse upperclass 300 gr waterdicht ademende deken zwart met bruine bies, zo hele mond vol en en hele lege bankrekening Scheve mond
Ik zal snel een foto maken nu hij nog schoon is *LOL*

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:08

morgen sta jij dus in de winkel om dat dekje te kopen Schijnheilig wedden dat je er niet van kunt slapen! Veel plezier met je nieuwe deken

Duhelo

Berichten: 28543
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:11

en? heb je nu je teugels ook mee? of vergeten ? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:13

Dat dekje is zooooo leuk! Ik weet precies welke je bedoeld!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:15

dutske schreef:
en? heb je nu je teugels ook mee? of vergeten ? Haha!



waarschijnlijk vergeten zodat ze morgen het dekje alsnog koopt Tong uitsteken

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 22:16

Ik heb de teugels ook Lachen
het stuurt zo lastig zonder Lachen
Van mijn vriendje mocht ik hem kopen dan kreeg ik hem cadeau... maar ik heb het afgewezen voelde me al zo schuldig over die € 167,45 Scheve mond
Afbeelding
maar dan in het zwart..

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:23

haha diana toch! BLijft moeilijk he de paardenwinkel in lopen.... heb ik ook last van....

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 22:26

Het scheelt dat mijn huis heel sterk in mijn hoofd zit die kosten komen er ook allemaal aan dus ik moet me even inhouden en flink zijn Lachen

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:36

Geloof me de kosten die je nu in je hoofd hebt voor het huis x 2 komt een beetje in de richting van de werkelijke kosten. Misschien helpt dat je ook om van de paardendekjes af te blijven Knipoog

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 08:34

gave deken diana!!
ben benieuwd hoe hij op mable staat!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:10

Zeker, het is een hele mooie deken!
Ik kan me ook nooit beheersen als ik in een ruiterspeciaalzaak loop!
Hahahah maar welke paardengek kan dat nou wel!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:18

Gave deken! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dat dekje... Neeee.. Ik ga niet naar de ruitersportzaak om even te kijken.. Nee Schijnheilig
Ik was laatst ook even naar de ruitersportzaak met mn vader, eigenlijk alleen voor een nieuw bitje. Lachen Ik had me vader 3 weken daarvoor verteld dat ik eigenlijk een pessoa teugel wilde, maarja daar had ik even geen geld voor. Staan we in de winkel klaar om m'n bitje af te rekenen vraagt me vader naar de pessoa. Nagelbijten / Gniffelen Even naar boven gelopen met het meisje wat daar werkt prijs bekeken en.. ik zei al ik heb geen genoeg geld. Maar ze ging me wel helpen om mn vader over te halen om me te sponsoren. Knipoog Uiteindelijk ging ik ook naar huis met een dubbel gebroken bitje, een pessoa, nieuwe zweep en een zak snoepjes.. Geld, geld! Arme pappie. Knipoog

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 10:08

Hmm je papa meenemen dat is een goed idee Lachen

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 10:23

ja ruiterwinkels zijn heel slecht voor je portomonee Tong uitsteken
en zeker als je maar voor 1 ding gaat
als ik naar de ruiterwinkel gaat weet ik welke kant ik moet hebben voor het gene wat ik nodig heb voor de rest kijk ik nergens naar anders kom ik terug met de halve winkel Tong uitsteken

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:45

Nou Diaan je bent niet de enige die dat heeft *schaam* gaaf hoor! Lekker voor Mable

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:25

Ik durf ook nooit een ruitersprtzaak in te lopen. Ben zo bang dat ik met een hele berg thuis kom, die ik niet nodig heb. Ik heb al een hoop dekjes, terwijl ik niet eens een eigen paard heb. M'n vriend is al bang dat ik straks ook nog een eigen zadel en hoofdstel ga kopen...

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:07

Daar heb ik ook last van. Ga ik laatst naar de winkel om een menzweep te halen kom ik terug met een compleet nieuw tuig, de zweep en onderleggers voor het tuig. En dan te bedenken dat ik niet een nieuw karretje heb gekocht.

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:07

Daar heb ik ook last van. Ga ik laatst naar de winkel om een menzweep te halen kom ik terug met een compleet nieuw tuig, de zweep en onderleggers voor het tuig. En dan te bedenken dat ik niet een nieuw karretje heb gekocht.

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:08

sorry dubbel gestuurd, maar ik bedoel net een karretje gekocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:30

paarden sportzaken zijn een nachtmerrie voor je portemonee....