Aaaah, ik voel me schuldig!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:04

Toen bij mij de paardentandarts was geweest mocht ik 4 dagen niet rijden. Hoe kan het nu dat jij al gelijk de volgende dag mag rijden met bit??? Kijk maar uit, ik zou het zelf een paar dagen aankijken, het paard vindt het vast niet erg als tie even rust krijgt Lachen


flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:26

Ja, sporten maar je hebt dan geen bit tussen je zere tanden of op je zere tandvlees! Ga maar eens naar de mondhygieniste en daarna lekker vlees eten, nou, ik hoef voorlopig dan niks te kauwen hoor. Een paar dagen rust doet jou geen pijn of wel?

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:35

Klopt ja, er is een wolkskiesje getrokken. Dat zal het verschil dan maken. Er is trouwens een boek dat heet zoiets als het bit, het paard en de ruiter, waarin een hoofdstuk geweijd is aan de dikte van het bit en de grootte van de paardenmond. Wat dan het beste geschikt is. Ik ben er nog niet uit maar misschien dat andere (slimmere) mensen er iets aan hebben. Bij een kleine mond moet je ook geen dik bit hebben iig. Die tandarts van jou Bruintje komt zeker ook uit het zuiden, ik zou zo'n kundig iemand wel eens naar Sox willen laten kijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, jazzejam, Laj1 en 10 bezoekers