Isa wordt verkocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Isa wordt verkocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 20:14

Zojuist kreeg ik van een vriendin te horen dat Isabella, de moeder van Velvet en mijn ex-bijrijdpaard, verkocht wordt Huilen . De eigenaresse was al twee jaar aan het twijfelen (lang verhaal), maar afgelopen zondag is ze van Isa afgevallen en dat was dus de druppel. Ik heb nog steeds een zwak voor Isa, maar helaas kan ik haar nu niet kopen want 4 paarden is echt teveel. En ik ga er maar vanuit dat ze me ook niet gegund wordt Verdrietig (nog langer verhaal).

Ze wordt hoogstwaarschijnlijk ingeruild voor een tinker, de eigenaresse heeft al een proefrit gemaakt. Echt heel jammer, want Isa is een goed paard. Ik hoop dat ze uiteindelijk alsnog bij een leuke eigenaar terecht komt, waar ze volledig tot haar recht komt. Zondag ga ik 'r nog maar eens knuffelen, want ik heb echt nog steeds een zwak voor Ies Lovers . Ik zal 'r echt missen, maar ik ben echt hartstikke blij dat we Velvet nu hebben . Daar heb ik nu helemaal geen spijt meer van, als ik dat al had gehad.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"



Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 19:16

Ik was ook beslist niet van plan om een van de andere paarden weg te doen om Isa nu te kopen . Ik ben veels te blij met de dames, maar het doet wel pijn. Ik had toch een zwak voor Iesje. Zondag was ze trouwens al verkocht en stond er een nieuwe tinker in haar stal, ik had graag nog afscheid genomen maar dat ging al niet meer. Isa is naar stoeterij Gadedijk gegaan in Langbroek bij Utrecht. Als het meezit gaan we haar vrijdag in ieder geval nog even opzoeken.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, JudithO, Koekie73, monsera, XxMariellexX en 132 bezoekers