€ 3000,- voor Brooke Hospital for Animals!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

€ 3000,- voor Brooke Hospital for Animals!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 16:23

Een paar weken geleden hadden we al weer voor de 2e keer een sponsorwedstrijd. En het was ook dit jaar weer een succes.

Iedreen die wil kon zich inschrijven voor die wedstrijd, je rijd gewoon in je eigen niveau. En het is de bedoeling dat iedereen zo veel mogelijk sponsors vindt die of een bedrag geven dat ze zelf willen of 5 eurocent per gereden punt (het zijn de zogenaamde FNRS proeven, dus je moet denken tussen de 200 en 220 punten).
Ik had in totaal €88,- euro bij elkaar gereden en ook nog een super lekker gereden! Pling

Aan het eind van de dag bleek dat we met z'n alles zo'n €3000,- bijelkaar gespaard! Het gehele bedrag gaat naar Brooke! Goed hè OK dan!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 21:05

Dank jullie wel!
Het is echt een super doel, en het is gewoon wedstrijd rijden, maar dan moet je iets meer moeite vooraf doen.

Als je op een manege of vereniging rijd, kan je dat altijd organiseren! OK dan!

Pluutje: Er was niet echt een winnaar, er waren bij de oudere jeugd in ieder geval weinig punten uitgedeeld!! Ik zat op Jappaloup (niet lachen, hij is echt vet) in de F-10 en ik had geloof ik 199 punten, en alleen sophie en robian hadden meer punten dan ik...! Hoe is het mogelijk Pling

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 17:47

Mar1986 en tam20, dat moeten jullie zeker voorstellen!! Het is helemaal niet zo moeilijk te organiseren!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maresie, marte_kandia, Nouki_poek, OmgiliBot en 24 bezoekers