Verslagje tentenkamp, weer armer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Verslagje tentenkamp, weer armer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 11:32

Ik was vrijdag naar het tentenkamp, na wat probleempjes met de trein en een slechte routebeschrijving van de NS toch aangekomen samen met een vriendin. gelukkig was het absoluut niet druk en hab ik een vriendin bij me die me een aantal dingen verbood te kopen. Ben dus ook niet thuis gekomen met meer dan ik wou kopen (behalve dan de foenegriek maar die had ik toch nodig).
eerst hoofdstellen gekeken, ik wou een niet al te dure, niet al te slechte en wit onderlegd.
Ik had een leuke gevonden, in maat cob, maar de sperriem was eraf (gejat ofzo), dus dacht ik dan krijg ik vast wel een andere erbij, gevraagd, maar nee ik kon er wel eentje bijkopen Scheve mond Niet gedaan natuurlijk, ik ben niet helemaal gek. Uiteindelijk nog een andere gevonden die vrij soepel aanvoelde, voor 27,50. Netjes dus.
Maar die mensjes die erbij stonden waren echt blond, maat pony zou tussen cob en full inzitten. En aangezien mijn ponys hoofd meestal net te klein is voor cob kan ik het beste Full nemen
Daarna nog lekkere warme handschoentjes gevonden voor 4 euro.
We hoeften gelukkig niet te wachten voor de kassa.
het enige wat ik niet gevonden had was een zwart dressuurshabrak met een gouden randje, maar dat scheelt weer voor mijn portomonee.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:17

heey ik was er vrijdag ook, samen met suleika en haffie.

het was wel lekker rustig he! ik was woensdag ook al geweest en toen was het echt zoooo druk, nie normaal

ik had vrijdag trouwen een leuke (ranzige Haha! ) sleutelhanger gekocht van dekkende paardjes *LOL*

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:47

Ik was er ook en gelukkig was het niet zo druk, zodat ik alle tijd had om grove inkopen te doen!!! Zó, weer zo'n 400 euro lichter!

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 15:17

Ik ben ook geweest wat een ongeloofelijke zooi hadden liggen!! Vond het dit jaar erg tegen vallen! Was dus ook voor 9 euro klaar (likkit & oogdoekjes)! Je moet toch wel iets kopen he!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:11

nou dat valt weer mee in fiancieen....
tot wanneer is het eigenlijk

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:11

nou dat valt weer mee in fiancieen....
tot wanneer is het eigenlijk

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:13

Het was idd een finaciele meevaller jippiiee!!! het is tot dinsdag (morgen dus..)

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:35

Ik heb me ook netjes ingehouden. Was er trouwens opok vrijdag.
Ik heb gehaald: 1 paar thermolaarzen voor een vriendin van mij, 1 paar rubber springschoenen, 1 paar pijpkousjes maatje klein voor de fjord die zichzelf anders aantikt bij het mennen en wanneer hij losloopt, een martingaal voor iemand van stal, manenuitdunmesje en dat was het! Niks wat er niet op het lijstje stond, want verder vond ik er inderdaad niet echt veel bij zitten.
Ben wel nog wat vergeten, maar dat was toch geen tentenkamp actie, dus dat ga ik van de week ofzo wel bij horseplaza of hoe die ook heet in nieuwegein halen.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:17

heb jas gekocht een lekkere dikke

hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:45

Ik heb een wedstrijdblouse, witte rijbroek en een wit schabrak met in het goud Pardouz erop gekocht. Valt toch wel tegen hoor, die prijzen. Ik was er nog nooit geweest, dus ik dacht dat het gewoon allemaal bedrijven waren die hun artikelen aanboden, maar nee, het was gewoon één winkel. Vond ik wel jammer. Maar was wel leuk.