marathon kar gekocht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 13:02

ik heb gisteren een niuwe marathonkar gekocht voor onze welshjes en de shetlander. ik kreeg van iemand van bokt een tip dat ik hem eens moest bellen en hij had alleen een nieuwe recreatiewagen en een nieuwe marathonwagen/ recreatiewagen staan. het is een superleuke wagen waar je echt wedstrijden mee kan rijden. maar ook voor recreatief gebruik is hij heel fijn. hij is geremd op oliedruk. er is op de bok ruimte voor 2 mensen en achterop 4 kleintjes of 2 grote. helaas kan ik nog geen foto plaatsen omdat ik een virus heb in mijn comp en vele programmas het dus niet doen. zodra hij is gemaakt zal ik de foto plaatsen. die aardige man gaat onze shetlander ook een maand trainen voor de kar. ze heeft al wel eens voor de kar gelopen maar slechts een paar keer. dus nu gat hij ze opnieuw beleren voor me. ben er heel erg blij mee.



ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 13:18

ja zeer zeker wel. ik wil van de zomer het koetsiersbewijs gaan halen. mar nu zijn mijn allerlaatste centjes op dus moet ik ff sparen. ben in 1 klap 2350,- armer maar ik heb er wel een prachtige wagen voor met het tuig wat ik van de week al heb gekocht. en die mencursus kost ook weer 750,- dus dat moet ff wachten. sturen kan ik al wel. ik had een vriend, leen kouwenhoven, die was bevriend met chardon en reed zelf ook 6 en 6 of zelfs 7 span. die heeft met leren mennen. hij heeft ons nog getrouwd in zijn victoria koets met 4 welshjes ervoor. helaas stierf hij 3 maanden na ons trouwen aan kanker. ik heb heel veel van hem geleerd. dus ik ga gewoon lekker oefenen en van de zomer een cursus doen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 16:33

mijn comp word volgende week gemaakt. ik kan wel aan plien vragen of zij de foto's erop zet. ook gelijk die van de shetlander die we hebben aangeschaft. dan staan ze er zaterdag avond denk ik op.alhoewel... we gaan natuurlijk boktmeeten dus ik neem ze wel mee en dan kunnen de meeters hem alvast zien. de rest akn hem dan zien als plien ze erop heeft gezet.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 20:04

jep straks rijd ik met de shet of de welsh mee met ijsbrand e.d. kunnen jullie allemaal een handtekening vragen van een bekende bokker Haha! ik ga in elk geval wel heel erg mijn best doen en ja misschien zelfs marathons rijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 34 bezoekers