Geen zin meer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 07:45

Ik zit er serieus over na te denken te stoppen met Charmotte en Bucephala.
Ik heb de laatste tijd echt geen zin meer.
Het is een half uur fietsen, en als ik dan uit school kom heb ik daar echt geen zin in Gaaaap
Ook mijn school komt er een beetje onder te lijden. Paarden, vriend, Bokt, huiswerk Scheve mond\
Ik vraag me af hoe jullie dat doen!

Ook met de eigenaar klikt het de laatste tijd niet zo meer.
Het lijkt wel of ik niks meer goed doe!
Dat vindt ik eigenlijk het grootste probleem Frusty
Het is een hele aardige man hoor, maar de laatste tijd zeurt hij zoveel!
Hij is pas gescheiden en is nu dus verhuist, eerst woonde hij in de straat waar de pony's staan nu dus niet meer. Nu komt alles op mij neer. De wei uitmesten, paardjes verzorgen, alles netjes houden enz. Opzich niet echt erg, maar als ik die wei moet uitmesten, daarna de pony's verzorgen en dan Charmotte nog rijden, en af en toe met Boes oefenen, wordt het wat te veel voor mij.

Maar eigenlijk wil ik Charmot en Boes niet kwijt!
Ik verzorg Charmotte nu 1 jaar en 2 maanden, en Bucephala verzorg ik vanaf haar geboorte en ze is nu 5 maanden.
Ik heb dus best een goede band met beide pony's.
En dat houdt mij dus ook tegen om te stoppen.
Als ik eraan komt hinnikt Charmotte vaak, en helemaal oortjes naar voren en komt ze naar me toe, terwijl het toch een erg eenkennige pony is. Lovers
Bucephala hinnikt ook en gaat als een gek langs het hek rennen, en komt dan naar me toe.
Het zijn echt zulke schatjes!!

Ik wil ze eigenlijk echt niet kwijt, maar toch heb ik er geen zin meer in Verdrietig
En wie weet wat voor persoon ze dan als verzorgster krijgen Verward (als ik ermee stop)

Ik weet het niet hoor Scheve mond\

[img]../upload/529/ikmetboeslopenhalster.jpg[/img]
[img]../upload/529/charmotteeten.jpg[/img]


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-10-11 08:46 ]</font>


Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 14:17

Ik doe ze al maar een paar keer in de week. ong. 3 a 4 keer. Misschien dat ik wel een verzorgster erbij zoek, als de eigenaar het tenminste goed vindt, hij is nogal voorzichtig met zijn paardjes, hij doet net of ze heel bijzonder zijn. Ja je eigen pony is natuurlijk altijd wel bijzonder, maar hij doet echt net of ze ZZ springen en dresuur lopen enz. Nah kan ik niet zo goed uitleggen!
Een vriendin van mij vindt het misschien wel leuk om ze 2 daagjes over te nemen ofzo. Ik zal wel kijken.

En Roel, ja dat is wel handig! Haha!
Maar beetje banketstaaflig om hem elke keer mee te nemen he? Vindt hij misschien ook niet eg leuk?
En dan lijkt het net of ik wil dat hij meegaat omdat hij een brommer heeft, dat komt zo banketstaaflig over!
Maar is natuurlijk niet zo hoor!
Vindt het harstikke gezellie alstie meegaat!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Vagabondo en 2 bezoekers