Oeps... Hoezo blonT??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 00:38

Eeyz!
Die boswachter vond ik wel ontzettend grappig hoor!
Eerst ik op me remmen, zie ik vervolgens Rocky voorbij sjezen en toen er maar snel achter aan geracet, liever dat dan een boete *hehe*.
Het zwijn maakte de rit wel ontzetten spannend, niet voor ons maar ook voor de paarden. Wij hadden echt geen flauw benul wat het geknor nou kon zijn (het leek eerst op een brullende leeuw Clown ) maar toen diegene aan de andere kan van de telefoon het zelfs ook nog kon horen en ons even duidelijk maakte dat het een wild zwijn was waren we weg Haha! heb trouwens nooit geweten dat er in de duinen zwijnen rond liepen, ik dacht dat dat soort beesten alleen maar op de veluwe voor kwamen.. Het is dat ik het beest in levende lijve zag staan op de terug weg Clown
Wel jammer dat we geen foto gemaakt hebben van hét crosspad Haha! dat was namelijk zooooo lang. Was wel heel gaaf. Lovers
Maaja, volgende keer dan maar.
De rit was iig wel weer de moeite waard, de paarden vonden het prachtig (ok, Arco was op het laatst wel gruwelijk irritant.. ging van Bok -> tik, bok -> tik, bok -> tik, bok -> tik, BOK, tik Cool ). We hadden gelukkig ook nog eens heel mooi weer

xxx



co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:22

Ik vind die 2 plasfoto's trouwens best vernederend.. moest je die er nou persee op zetten Haha!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 23:49

Maarja, nu ik met Arco ook op de manege sta kunnen we misschien nog wel vaker naar de duinen/strand als het weer mee zit!
Ben benieuwd of ze dan weer op dezelfde plek plassen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26, mooney, NikkivanOlst, paardje2013, Raineri, spookyskippy, StalNollie, XladyX en 122 bezoekers