1.10m gesprongen, en gevlogen :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

1.10m gesprongen, en gevlogen :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 11:13

Jaaa eindelijk!!
We hebben de 1.10m gehaalt! Wat lijkt dat verschrikkelijk hoog zeg, ik had echt de bibbers, maar voelde me wel stoer Haha! .
Toen werd er gevraagt of ik het nog een keertje wilde doen, ehm okay dan maar, en toen gebeurde het..
Ik weet niet precies wat er gebeurde maar wat ik nog wel weet is dat ik aan zijn nek hang bij de landing en hij dat zo eng vond dat hij ging lopen bokken en richting hek ging aan de kant waar ik hing *slik*. Toen had ik me maar laten vallen en lag ik plat op mijn buik, ik was aan het Racer skieen geloof ik *LOL* . Mn teugel was ook nog eens geknapt, maar ik liet hem niet los. Maar wat Racer zijn probleem is dat als je op de grond ligt en je hebt hem vast is dat hij gaat lopen trekken en bokken. Gelukkig toch overeind gekropen en weer op Racer geklommen. Deed gelukkig geen pijn, in tegendeel, ik had de slappe lach Verward . Toen nog even over een sprongetje van 90cm gegaan en wat rondjes gegaloppeerd en hem lekker los gelaten.
Voortaan spring ik niet meer zo hoog met dressuurzadel, ik had gewoon geen steun en dat was denk ik ook de aanleiding.
Was wel heel leuk, ik zou het (gelukkig) zo nog een keer doen .
Ik vind het echt heel stoer van mijn draverbeest, en volgende 'het publiek' sprong hij nog heel ruim *trots* Cool .

Heb nu alleen wel pijn in mijn nek, armen en kuit, maar dit is bijzaak Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Ilse op 19-10-03 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:23

He wat goed zeg!
Daar willen we natuurlijk wel een keer foto's van zien (van het springen dan niet van het vallen) Haha!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:31

Ach hij was er toch over moet je maar denken Haha! !Ik heb dat ook al een paar x gehad dat ik dan over de sprong ga , in de pony zijn nek hang en tsja wat dan Verward , geraak je niet meer naar achter dus laat je je vallen en kom je niet meer bij van het lachen Haha! !Volgende keer willen we inderdaad foto's hé Haha! !?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:07

Goed van je zeg! OK dan! En van je paard natuurlijk ook.
Jammer alleen dat je eraf gevallen bent, maar ja volgende keer misschien beter!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:11

haha gaaf man!! gelukkig dat je er niet bang voor geworden bent Haha!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:14

Leuk!
Succes verder met je nek, arm en kuit Haha!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:34

Wat goed van Racer en jou natuurlijk! Dapper hoor... Vind 1.10 best wel hoog Scheve mond

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:02

goed hoor, vind 1.10 best een hele hoogte voor een pony
en goed dat je na het vallen nog hebt gesprongen

x_niki_x

Berichten: 17
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: belgium-limburg-hasselt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:09

zou ik nooit durven Knipoog
heel goed van je

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:30

Haaaaa, 1.10 m is hoog he? Heb ik ook met mijn pony van 1.40 gesprongen, brrr, het lijkt steeds hoger naarmate je er dichter bij komt.

Maar met een dressuurzadel springen is inderdaad niet zo'n strak plan Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 21:22

promptertje"]
Haaaaa, 1.10 m is hoog he? Heb ik ook met mijn pony van 1.40 gesprongen, brrr, het lijkt steeds hoger naarmate je er dichter bij komt.
[/quote]

Ja nogal hoog, het had 1 meter moeten zijn maar de staander ging van 90cm naar 1.10m Verward
Ik vond het echt heel eng, maar als je er op af rijd valt het wel mee, ik denk dat niet meer aan de hoogte, meer aan het er overheen gaan Haha! .

[quote="promptertje schreef:
Maar met een dressuurzadel springen is inderdaad niet zo'n strak plan Haha!


Nee denk dat ik dat ook niet zo gauw meer doe Scheve mond . Tot de 90 cm gaat dat nog wel ok, maar die 1.10m is zo anders, hij spring dan meer omhoog in plaats van wijd en dan ben je de steun kwijt denk ik.
Gelukkig heb ik ook nog een VZ zadel .

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 21:24

wkoekoek schreef:
Wat goed van Racer en jou natuurlijk! Dapper hoor... Vind 1.10 best wel hoog Scheve mond


Ja ik ben er echt trots op, nu kan niemand meer zeggen dat Dravers niks kunnen Cool Haha!